Foto bij Eng gezicht.

Hahaha, Bill heeft er niks mee te maken, maar hij is toch eng?! Waha. Snel verder lezen!

Daisy komt maandag weer op school. Tina en Silvie zijn er al. Gaat het weer, Dais? vraagt Silvie bezorgd. Het gaat uitstekend met me! zegt Daisy. Je had toch hoofdpijn? vraag Tina. Nee. andwoord Daisy. Nee?! vragen Tina en Silvie tegelijk. Ik kon jullie de waarheid niet vertellen. begint Daisy. Je wou het verhaal over Alex en mij zeker niet horen. zegt Tina beledigd. Jawel, echt dat wou ik wel, maar er kwam iets tussen. zegt Daisy spijtig. Wat dan? vraagt Silvie een beetje boos. Jason. zegt Daisy. Echt?! vragen de meiden tegelijk. Ja! zegt Daisy. Ik heb met hem gezoend! De meiden gillen. Hoe zoent hij? vraag Tina. Heel lief. zegt Daisy. Begon jij met zoenen? vraagt Silvie. Nee, Jason begon. zegt Daisy blij. Alex komt aanlopen. Daisy, let op, ik ga nu een korte samenvatting van mijn verhaal met Alex geven. zegt Tina. Daisy kijkt verbaasd. Tina loopt naar Alex toe en zoent hem. Daisy kijkt Silvie lachend aan. Nu alleen jij nog. he Silvie. Silvie knikt. Alleen ben ik nog niet verliefd. zegt ze. Komt vanzelf wel. zegt Daisy. Tina loopt weer terug naar de meiden. Maar waar hebben jullie dan gezoend? vraag ze. Daisy vertelt het hele verhaal. Na het verhaal zien de meiden Coos en Lotte aankomen lopen. Lotte wil Coos zoenen, maar Coos geeft haar een klap in het gezicht. Lotte begint te huilen. Coos kijkt nu heel boos. Lotte loopt weg en Coos gaat naar zijn vrienden. Hoe dichterbij Lotte komt, hoe meer de meiden zien. Lotte haar gezicht is helemaal rood. Ze heeft bloedplekken, een knal blauwe kring om haar oog en een bloedneus. Lotte loopt naar de meiden toe. Mei.... Mei... begint ze. Ze kan niet uit haar woorden komen. Daisy en Silvie slaan een arm om haar heen. Tina pakt wat zakdoekjes. Wat is er gebeurt? vraagt Tina lief. Coos... Ik... Lotte komt er niet uit. Silvie haalt een pakje drinken uit haar tas en geeft het aan Lotte. Die drinkt wat. Ze vertelt haar verhaal.

Reageer (2)

  • daredreaming

    LEuk!!

    Je kunt echt goed schrijven(:

    1 decennium geleden
  • Daystar

    Ga nou maar snel verder anders zal het je nog lang gaan huigen!!!! HAA:D:D:D En inderdaad een eng gezicht :S. Hij is....Eng!!:S

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen