Foto bij Een gevaarlijke situatie

Spannend!

Coos! Dag dames. zegt hij. Wat wil je van ons. vraagt Lotte bang. Ik wil alleen praten. zegt Coos. Mooi niet! zegt Silvie. Jij hebt al genoeg schaden aangericht, dus wegwezen! Coos lacht. Ik ga niet weg voor jou, baby! zegt hij lachtend. De meiden kijken allemaal boos naar hem. Wat kijken jullie boos? vraagt hij. Wat heb ik gedaan? Te veel wat niet goed is. zegt Daisy. Komt zij weer met haar gelul. zegt Coos zuchtend. Je vader verdiende dat schot gewoon. Daisy wordt nog bozer. Ga nou eens weg stomme eikel! zegt Silvie. Coos kijtk haar fel aan. Hij haalt een hakmes achter zijn rug vandaan. De meiden schrikken. Coos lacht. Hij trekt Silvie aan haar haren en trekt haar naar zich toe. Jullie doen wat ik zeg, of ik snei haar lelijke kop eraf. zegt Coos. De meiden schrikken. Lotte krijgt nog meer tranen in haar ogen. Tina ook en Daisy kijkt heel bang. Laat haar los freak! schreeuw Tina. Coos zet het hakmes op Silvie haar keel. Nee, nog een opmerking, of ze gaat eraan. Jullie willen toch niet dat jullie vriendin voor jullie ogen geslacht wordt. Coos lacht om zijn eigen grap. Doen jullie wat ik zeg? De meiden kijken elkaar even aan. Ja. zegt Daisy, we doen wat je zegt. Mooi zo. zegt Coos. Ik wil dat jullie, binnen een half uur, 700 euro, aan mij geven. De meiden schrikken. Maar ze knikken wel dat het goed is. Stel dat het een val is? vraagt Tina. Een van ons blijft hier. zegt Lotte. Ze kijken elkaar aan. Daisy blijft bij Silvie en Coos. Lotte en Tina gaan het geld halen. Ze zijn al binnen 10 minuten terug. Coos staat nog steeds met het hakmes op Silvie haar keel. Wat wil je nu? vraagt Lotte. Niet zo brutaal jij! zegt Coos kwaad. Ik wil nu dat Daisy in de vijver daarzo springt. Daisy aarzelt geen moment en spring snel in de vijver. Coos lacht heel overdreven hard. Daisy klimt de vijver weer uit. Dan komt er een man langs, gaat het wel goed hier? vraagt Hij. De meiden willen nee zeggen, maar Coos zegt: Ja, we doe een spelletje, dit is geen echt mes hoor. De man knikt en loopt door. Tina begint weer te huilen. De laatste opdracht. zegt Coos. Is, jullie moeten wiet gaan plukken in de achtertuin van mijn buurman. Dat gaan Daisy en Lotte doen. Als ze onderweg rennen, haalt Lotte haar mobiel uit haar zak. Ze belt de politie. Ze rennen terug zonder wiet. Ze komen weer in het park. Coos ziet dat ze geen wiet hebben. Zeg maar dag tegen Silvie! zegt Coos. Coos zet het mes tegen Silvie haar keel. HAK! De meiden huilen. Maar de politie komt net aanrijden, met de ambulance. Coos wordt gearresteerd. Silvie wordt meegenomen door de ambulance. Lotte gaat mee naar het politie bureau om een aangifte te doen. En Tina en Daisy gaan mee met de ambulance.

Reageer (2)

  • Daystar

    SNeller verder

    1 decennium geleden
  • daredreaming

    ooeeh,, dat is spannend!!

    erg engg:S:S

    Snel verder!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen