Sorry zolang had gewoon effe geen zin in typen

You'll be dead
Ik frumel wat aan mijn laken en kijk rond me heen vanuit mijn bed. Alles is nog steeds donker en het is nu al de 2de dag in mijn kamer. Mijn moeder begrijpt me waarom dat ik zo doe omdat zij het ook meegemaakt had. De tranen banen een weg naar beneden en het is de eerste keer dat mijn tranen stromen over mijn wangen in 2 dagen. Ik zucht en loop mijn bed uit. Ik draag mijn skinny jean en een kort topje en loop mijn slaapkamer deur uit. Ik trek de deur open van het huis en loop naar buiten. Ookal is het grauw en regent het pijpenstelen. Het kan me allemaal niet schelen. Zonder jas of iets warms loop ik door de regen en de harde wind blaast door mijn haren heen. Snel loop ik weg van het huis en loop naar het appartement dicht bij mijn straat. ik loop de trap op naar de hoogste verdieping. De tranen stromen nog harder dan het al was maar ik blijf lopen tot ik er ben. Ik doe de zware deur open en ga op het rand staan. De plasjes vormen een weg terug naar beneden via de pijpen van het appartement. Het druipt met veel snelheid naar beneden en beland dan in een put. Een diepe put waar men nooit uit kan klimmen. Ik druip weg als de regen door haat en pijn en val in een diepe put en voorlopig zal blijven. Ik kijk naar de grauwe lucht en een flits schiet mijn ogen binnen. Ik haal diep adem en de haat die ik opgekropen heb komt naar buiten en ik kan het niet meer inhouden. Met tanden knarsend schreeuw ik over de daken heen. 'WAAROM MOET JE ME WEER VERLATEN?! JE KON HET PROBEREN!! JE HEBT ME GEBROKEN TRACE!! GEBROKEN!! ZOVEEL PIJN HEB JE NOOIT GEVOELT!! NOG NOOIT!! IK HAAT JE!! IK WIL JE NOOIT MEER ZIEN!!!' schreeuw ik tanden knarsend over de daken heen. Ik moet nog na hijgen van mijn uitbarsting en dan draai ik mij om. De uitbarsting deed me goed en iets overspoelt waardoor ik me niet meer kan beheersen. Iets overnam me en voor ik het weet heb ik deze zinnen met haat uitgesproken meer een belofte..

'Als ik je ooit nog zie dan zal je meer voelen dan pijn ondanks je mij hebt gebroken. Helaas ik heb me bedacht, Je hebt mij gebroken dan zou ik je moeten vermoorden door de pijn die jij mij hebt aangericht.'[/i]
Een gemeen lach maak ik en een big smile komt op mijn gezicht te staan.

Ik weet het zeker, ik ben de controle over mijn eigen verloren

Reageer (1)

  • Millionars

    oooooh je mag trace niet vermoorden gemeenert(A)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen