Nog eentje sorry zolang!!

Disturber
Flashback:

'Weetje, jij bent echt een geweldig meisje hé!!' lacht Trace. Ik lach verlegen en steek mijn tenen het zand meer in. 'Dankje!' bloos ik. Het is vandaag de eerste keer dat ik met Trace alleen ben en nog juist op een zonsondergang. We waren heel erg goede vrienden geworden maar de laatste tijd waren we heel erg close. Je kan zelfs nog zeggen dat hij mijn lief is. Trace ziet er wel heer erg stoer uit met zijn tatoeages maar eerder is hij een lief, grappig en verlegen jongen. Soms schept hij wel eens op maar dat is alleen voor de lol. Het water stroomt tussen mijn tenen en een gelukzalig gevoel stroomt over mijn aderen heen. Beiden zwijgen we alsof de zee ons spraakzaamheid heeft afgenomen en met haar mee de diepe, wijde oceaan ingedreven heeft. Trace perst zijn lippen op elkaar. Dat doet hij meestal als hij verlegen is of niet weten wat zeggen. Ik raap mezelf bij elkaar en zeg iets na een lange stilte. 'Zullen we een wedstrijdje houden?' lach ik. 'En wat voor had je in je gedachten?' vraagt hij nieuwsgierig. 'Nou, zand is moeilijk op te lopen en zeker als het droog is dus zullen we een wedstrijdje houden wie het snelst terug naar de barbecue kan geraken?' stel ik voor. Trace lacht en knikt. '3,2,1 en GO!!' roept hij. Met zijn tweeën lopen we hard over de droge zand en Trace haalt me bijna in. Ik kijk achterover en had niet gemerkt dat er een mislukt zandkasteel lag en bots met mijn voeten ertegen en viel voorover. Trace die niet zo snel kon remmen na zijn hevige spurt om mij in te halen, viel over me heen en lachte hard. Ik lach mee en rol over het zandkasteeltje die nu nog erger uitziet dan daarvoor. Trace komt over me heen liggen en kijkt me aan. 'En wie heeft gewonnen?' vraagt hij lachend. 'Het zandkasteeltje' lach ik terug. Trace barst in lachen uit en laat zich op me zakken door de hevige lach. 'Ooh!! Je bent zwaar!!' spot ik. Trace kijkt me nep boos aan. En laat zich op en neer vallen om me meer te pesten. 'ooh' kreun ik met een lach op mijn gezicht. 'Niet grappig!' Ik probeer op te staan maar Trace legt zijn armen naast me zodat ik niet wegkan. 'Had je gedacht jongedame!!!' plaagt hij. Ik lach en probeer hem van me af te duwen. Trace kijkt me lang aan en legt zijn hoofd schuin net zijn lippen boven de mijne maar nog niet rakend. Zijn adem streelt over mijn wangen heen en zijn zoete geur kwam mijn neus binnen. 'Hey!! Stoeiers!!!!' klinkt een meisjesstem. Ik en Trace zuchten en kijken allebei opzij. Bruin haar en een beetje krullig stak boven de struikjes en meteen weten we wie het is. 'Willen jullie geen hotdog eten die mijn vader gemaakt heeft?' lacht Miley. We kijken elkaar aan en staan meteen op. De Hotdogs van Billy Ray zijn altijd overheerlijk. Die wil ik voor geen cent missen. Samen staan we op en volgen Miley naar de barbecue. Een heel eindje achter Miley duwt Trace me opeens tegen een goed beschaduwd muurtje. 'Wat ga...uhm....'

Wordt vervolgd!! ^^

Reageer (4)

  • SheyKepture

    WOOOOOWHA jij moet even heeeeeeeeeeel snel veder gaan :P

    1 decennium geleden
  • Vlriee

    Omg ga verder, laat iets weten als de volgende er is <3

    1 decennium geleden
  • Fassy

    Wordt vervolgd!! ^^ en snel

    1 decennium geleden
  • yufreak

    snel verder gaan

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen