naam: Paige
leeftijd: 16 jaar
hobby's: met band optreden en repeteren
haarkleur: blond met groene pony
stijl: stoer,emo-achtig en skater achtig
make-up: draagt soms veel make-up maar soms weinig maar zeker van donkeren oogschaduw.
je bandleden: Paige is zangeres, Leona is gitarist, May is drummer en Stella is bassist.


Je kleur ogen zijn blauw en het past mooi bij je haren.

ik wil graag Bambi bedanken voor de fantastische titel en het helpen kiezen echt tof meid!! echt waar!!!


hurry up!!
(zo zie je er ongeveer uit.)

"kom op!! ben je klaar?" roep ik geiriteerd. Stella: Kalm aan, ze komt nog hoor!! "ja sorry ik ben gewoon zenuwachtig!!" zeg ik zenuwachtig. Je kijkt heen en weer. Stella: we zullen zeker die TMF award voor best female band winnen!! Zo niet hebben we nog 3 anderen om te winnen!! ik: ik weet het!! maar toch!! Uiteindelijk komt Leona uit de kamer. ik: eindelijk!! Maar waar is May? Leona: vast even gaan drinken of ontspannen van de zenuwen. ik: kom snel, we gaan haar vinden!!! Leona en Stella knikken. Jullie rennen naar de kantine. En zoals verwacht zit May een glaasje water te drinken. ik: May!! Leona: ooh!! jezus ik loop hier al een hele tijd te zoeken!! we moeten in het publiek zitten nu!!

Reageer (3)

  • FakexBlood

    oh leuk _O_(yeah)

    1 decennium geleden
  • Xtwins4lifeX

    lijkt me leuk :D
    llloverke heeft me deze serie van je aangeraden e n nu ga ik die lekker eens maken :P
    (K)

    1 decennium geleden
  • ZoeZombie

    Verder^^

    Hij lijkt me super!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen