yeah yeah ik ga weer verder!!!

love is dead


we have a award!!
[dit is Leonie)

Within Temptation is gestopt met zingen en gaan van het podium af. vj Karen: en nu gaan we beslissen wie de award voor "beste female artist" is.*drumgerommel* Dead Angels!! jullie springen in het rond en omhelsen elkaar. De hele zaal is blijkbaar akkoord mee want ze schreeuwen bijna de hele zaal plat. Jullie gaan naar het podium, waar jullie je award afhalen. Je neemt de microfoon over. ik: wow!! Ik kan het me niet voorstellen dat we gewonnen hebben, ik wil ook nog zeggen dat de andere artisten ook goed hun best hebben gedaan en alle dank aan de fans!! De fans schreeuwen weer het hele zaal plat. Jullie gaan van het podium af en gaan backstage. ik: wow, ik kan het niet geloven dat we gewonnen hebben. Leona: juich niet te hard want we hebben nog 3 awards te winnen!! Stella: zullen we even drinken want ik stik het hier van men adrenaline. May: is goed! Maar we gaan wel naar onze kamer. Stella: waarom? May: ze zijn het vloer aan het dweilen, je wilt toch niet op het vloer liggen en het vuil maken? ik: dat zullen ze volgens mij niet fijn vinden!! Jullie gaan maar naar jullie bandkamer. ik:oké, we hebben volgens onze manager nog een kwartier voor we weer bij die Tokio Hotel gasten zitten. Stella: moeten we weer naast hun zitten, niet dat ik het erg vind maar ik wil ook wel kennis maken met andere artisten. ik: nee, hoor ze zijn niet alleen, we moeten naast Zornik, Hadise en Natalia zitten. "dwat dworft kwrat!" zegt Leonie terwijl ze een flesje water drinkt. ik: watte? Haal die fles uit je mond, ik kan je amber verstaan! Leona doet wat je zegt en gooit het fles weg. Leona: Wat ik wou zeggen is, dat het krap wordt!! May: ach stel je niet aan! er is nog zoveel plaats over!! Leonie: jawel!! May: nietes!! ik: meiden geen ruzie maken!! Stella: zullen we eens deze doolhof verkennen!! "oké!!" zeggen Leonie en May tegerlijkertijd. Stella:.......

Reageer (3)

  • FakexBlood

    dit gaat leuk worden... xD

    1 decennium geleden
  • Xtwins4lifeX

    en dan de verkeerde badkamer binnen zeker xD
    da word lachen denk ik :P
    (K)

    1 decennium geleden
  • ZoeZombie

    Verder

    Hij is Soow Coowl :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen