baby bash en t-pain met cuclone goeie lieke!!

baby bash^^


is there somebody in love? no!! two persons!!
Paige pov

ik: Was het leuk bij de jongens? Leonie: Nou en of!! Vooral die Tom!! May: ooh nee toch niet die player!! ik: Hoezo player? May: je ziet het gewoon, hij staat gewoon te flirten met ons!! geef mij maar Gustav!! Stella: Ik heb niks tegen flirten maar Tom is niet mijn type, geef mij maar Georg!! "en jij dan?" vragen ze tegerlijkertijd. Leonie: je kan ook wel goed op schieten met Bill hé? May: jaah!! volgens mij worden jullie een mooie koppeltje!! ik: ah!! ik weet niet wat Bill voor me voelt en ik ken hem maar net. Stella: dus je geeft toe dat je verliefd bent? ik: nou...euhm..."oeh!!!!!" zingen ze tegelijkertijd samen. ik: seg!! we moeten maar eens gaan hé! Leonie: oeh!!! Eerst over verliefdheid ontkennen en dan een ander onderwerp zoeken. Je bent echt smoorverliefd op hem!! ik: wilt er iemand water? de manager roept me!! en je wandelt snel naar je kamer. Leonie, Stella en May giechelen nog wat en lopen de kamer binnen.

Bill pov


Jullie lopen de gang in. Tom: hey man!! die Leonie heeft wel mooie borsten!! Georg: Stella is pas mooi!! Gustav: jullie kijken allemaal naar uiterlijk, May is mooi en lief!! "en jij Bill?" vragen ze tegelijkertijd. ik: ikkeuhm.....*bloos* Tom: je vindt haar leuk hé? ik: we moeten gaan!! de jongens grijnzen en lopen met je mee.

Reageer (2)

  • FakexBlood

    ohhhh hoe lief (yeah)

    1 decennium geleden
  • Xtwins4lifeX

    der zijn der 2 verliefd op elkar denk ik :P
    (K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen