sorry dat het zo lang duurde maar ik had geen zin forgive me!!

i beat it!!


we have a award again!!!
Paige pov

Je loopt de kamer in met de meiden achter je. Ik: We moeten nu op!! Onze TMF award afhalen. Leonie: jaah!! Awards!! Je lacht met je hoofd schuddend. Jullie lopen de deur uit en gaan naar het podium. Jullie gaan de trap af en zagen jullie Tokio Hotel al zitten. De meiden porren je. "Stop!" zeg ik fluisterend. "Watte?" roept Stella bijna roepend. De anderen die er zitten kijken raar naar je. "het is niks!" zeg ik niet gemeend lachend. Jullie gaan zitten en wachten op de presentator die de awards uitreikt. Je zit dit keer niet meer naast Bill maar wel naast Gustav. De presentator reikt de award voor "Best Live" uit. Zornik is in deze categorie genomineerd. (sorry alshet niet juist is maar het is gewoon dat ik de TMF awards niet meer zo goed herrinner!) En inderdaad Zornik heeft gewonnen. Hij staat op en begint te springen. Het is eigenlijk wel een grappig zicht. De anderen klappen in hun handen. Zornik is zijn award aan het ophalen. "En voor de categorie "Best Popband" heeft volgens jullie *tromgeroffel* Dead Angels gewonnen!!!" zegt de presentator enthousiast. Ze is blijkbaar daar akkoord mee. Je hebt het eigenlijk nog niet door dat je gewonnen hebt maar al gauw weet je het als Gustav je feliciteert. Je bent helemaal blij en gelukkig. Leonie mag het dit keer afhalen. Leonie komt terug met een TMF award. "ooh deze is voor mij en ik neem het mee naar huis!!" zegt Leonie trots. "OOh nee hoor!! om te beurt!!" zeg je half lachend van Leonie's reactie. "Maar ik eerst!!" zegt Leonie blij. je schudt lachend je hoofd.

Reageer (2)

  • FakexBlood

    wies die man eigenlijk met Bill op de foto?
    damn bill looking good :$

    verder bitte

    1 decennium geleden
  • Xtwins4lifeX

    vechten om een tmf award :P
    en ik weet da ook ni zo goe meer wie wa gewonne had ma wa ik nog wel weet is da dei britny spears 3 awards gewonnen had :O tokio hotel had dat moeten winnen:@das gewoon ni eerlijk!
    (K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen