vervolgje graag? ik heb zin in Chips i don't know why!!

hell yeah


its a great performance!!
"Oké Paige, adem in en uit en doe je best!" zeg je in jezelf. "hey fans!! We are so happy that you came here to see us!! And we are super nervous because we never have played for so many peoples!!" roep je door de microfoon. Je ziet in je ooghoeken Tokio Hotel zitten. Als je Bill ziet begint er een raar gevoel in je buik opkomen. Zo een gevoel heb je eigenlijk nog nooit gevoelt. Jullie beginnen te spelen en meteen begint iedereen al mee te zingen. Jullie optreden was succes vol. Hier en daar geduw met de bandleden voor de lol maar alles is goed. Jullie gaan het podium af en lopen naar jullie kamer.

tijdsprongetje

De optreden van andere artiesten waren ook goed en vooral Tokio Hotel omdat Bill tijdens Monsoon half staat te paaldansen was erg grappig. Jullie zijn nu in jullie bandkamertje met anderen mensen. "We gaan met champagne vieren omdat we 4 awards en een succesvolle optreden hebben!!" roept de manager blij door de kamer. "Zijn we niet te jong om Chempagne te drinken?" vraag ik aan Leonie. "aah!! Het is maar een klein beetje!! Zoveel kwaad kan het ook niet!!" zegt Leonie overtuigend. "Nou ik ga het niet drinken!" zeg ik zelfverzekerd. "Nou dan ga ik het wel drinken!!" zegt Leonie lachend. "Wij ook, maar je weet niet wat je mist!!" zeggen Stella en May. Na een tijdje is iedereen behalve jij zeer dronken. "Het zal wel dat het geen kwaad kan, kijk nu eens, iedereen hier is dronken." zeg ik terwijl ik rondkijk. Je neemt de champagne fles en er staat dat het 45% alcohol bevat. Je wilt even een luchtje scheppen omdat het hier stinkt naar alcohol. Voor je de deur wilt uitgaan word je ruw tegen de muur geduwt van de gang. Je draait je om en je ziet een jongen de deur dichtdoet en naar je toe wankelt. "Wat ga je doen?" vraag ik angstig aan de jongen. Jongen: Jij bent een lekker ding!! De jongen neemt je stevig aan je polsen en duwt het tegen dee muur boven je hoofd. De jongen probeert je te zoenen maar je draait altijd je hoofd zodat hij je niet kan zoenen. Jongen: Sta stil!! "Alsjeblieft doe dit me niet aan!! Je krijgt er later spijt van!! alsjeblieft!! Stop!! Je bent dronken!!" roep je terwijl je tegen stribbelt. Je probeert je los te rukken maar hij is te sterk. Opeens........

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen