let's take this over its not like where dead!! they tell me that i'm diffecult but so are they!! they don't know me do they even know you all the thingsd you hide for me al the shit that you do!!

i'm not gonna stop!!


what the hell are you gonna do?
tijdsprongetje

De optreden van andere artiesten waren ook goed en vooral Tokio Hotel omdat Bill tijdens Monsoon half staat te paaldansen was erg grappig. Jullie zijn nu in jullie bandkamertje met anderen mensen. "We gaan met champagne vieren omdat we 4 awards en een succesvolle optreden hebben!!" roept de manager blij door de kamer. "Zijn we niet te jong om Chempagne te drinken?" vraag ik aan Leonie. "aah!! Het is maar een klein beetje!! Zoveel kwaad kan het ook niet!!" zegt Leonie overtuigend. "Nou ik ga het niet drinken!" zeg ik zelfverzekerd. "Nou dan ga ik het wel drinken!!" zegt Leonie lachend. "Wij ook, maar je weet niet wat je mist!!" zeggen Stella en May. Na een tijdje is iedereen behalve jij zeer dronken. "Het zal wel dat het geen kwaad kan, kijk nu eens, iedereen hier is dronken." zeg ik terwijl ik rondkijk. Je neemt de champagne fles en er staat dat het 45% alcohol bevat. Je wilt even een luchtje scheppen omdat het hier stinkt naar alcohol. Voor je de deur wilt uitgaan word je ruw tegen de muur geduwt van de gang. Je draait je om en je ziet een jongen de deur dichtdoet en naar je toe wankelt. "Wat ga je doen?" vraag ik angstig aan de jongen. Jongen: Jij bent een lekker ding!! De jongen neemt je stevig aan je polsen en duwt het tegen dee muur boven je hoofd. De jongen probeert je te zoenen maar je draait altijd je hoofd zodat hij je niet kan zoenen. Jongen: Sta stil!! "Alsjeblieft doe dit me niet aan!! Je krijgt er later spijt van!! alsjeblieft!! Stop!! Je bent dronken!!" roep je terwijl je tegen stribbelt. Je probeert je los te rukken maar hij is te sterk. Opeens........

Reageer (1)

  • Atlanta

    VERDERRR!
    EN SNEL!

    X'<33

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen