lalalalala veel zinnen heb ik niet!!!

life with love


Where is she??
"Ik zal de anderen maar van de alcohol af helpen." zeg ik blzend terwijl ik met mijn voeten over de grond schuif. "Ik zal wel mee helpen." zegt Bill lief. Jullie gaan de kamer binnen en zoals altijd zijn ze nog al tijd zat bezopen. Jullie geven ze een voor een een glaasje water. Langzaam aan worden ze nuchter. "Waar ben ik?" vraagt Stella half nuchter. "Nog altijd op de TMF awards." zeg ik terwijl ik op de zetel leun. Stella: aah oke dan. "Zeg wat doe je daar met Bill?" vraagt Leonie met een grijns. "ooh gewoon, hij helpt me om jullie weer nuchter te maken." zeg ik blozend. "Ooh, wat is het laat!!" zegt de manager terwijl hij op zijn horloge kijkt. manager: We moeten nu naar de luchthaven want we hebben morgenmiddag een concert. Jullie pakken je spullen en gaan naar de luchthaven.
Leonie pov
tijdsprong: aan de luchthaven aangekomen.

De manager komt naar jullie aangelopen. Manager: Onze vliegtuig gaan zometeen stijgen!! hey waar is Paige? ik: huh? Ze stond toch achter Stella. Stella: ja maar nu niet meer. Manager: Gaan julie dan maar eerst naar het vliegtuig. zodra we Paige hebben gevonden gaan we wel met een ander vliegtuig. ik: oke dan! Jullie nemen je handbagages en lopen het vliegtuig in. De vliegtuig stijgt en na een paar minuten staat de balans weer normaal.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen