ik verveel mij!!!!!!! stel nu eens voor dat dat nie altijd gebeurt rare zin!!

really happy


is this real love??
"Vanwaar ken je de manager van Tokio Hotel?" vraag ik hem met mijn opgetrokken wenkbrauwen. Manager: Hij is wel mijn neef hé!! ik: Neef?? dat heb je mij nog nooit vertelt!! Manager: Je vroeg er ook niet om!! Ik: nou ja seg!! Je gaat op een bankje zitten die tegenover je staat. Ik: Hoelang duurt het nog? Manager: Nog heel even heb geduld!! ik: oké!! Na een tijdje zien jullie Tokio Hotel al aankomen. David: Sorry dat het zolang duurde maar we zaten in de file. Manager: Is niks. David: Oké zullen we vertrekken?? Op dat moment sprak er iemand in de microfoon en zei: Sorry voor vlucht 312, ik heb slecht nieuws, de mensen die nu met de vlucht 312 gaan vertrekken kan helaas nog niet gaan. Het weer voorspelt dat de richting waar vlucht 312 heen gaat, veel storm op komst is. Het is ommogelijk om met vlucht 312 te gaan dus wordt het geannuleerd. Jullie kunnen pas morgen gaan vliegen!! David: Dat is pech zeg!! Manager: Ja dat is het zeker. David: We gaan morgen dan vliegen, dan gaan we eerst nu maar een Hotel zoeken. De jongens komen naar je toe en begroeten je. Jullie gaan vertrekken en zoeken een Hotel. Jullie zijn aan een Hotel aangekomen. David: Nou, we hebben geluk, er zijn nog kamers vrij maar niet genoeg voor ons allen dus moet Paige bij iemand op de kamer gaan slapen. Ik: euhm......ikke......oké dan. Tom: Je mag bij mij komen slapen.*wenkbrauw wiebel* David: Nou Je kunt alleen voor Tom en Bill kiezen want zij hebben een twee persoons bed, bij Gustav en Georg is er een 1 persoons bed. Jullie kunnen al naar jullie kamer, hier is je sleutel Gustav en Georg. Tom kijkt verleidelijk naar je. Maar Bill staat er maar verlegen bij. Bill: Je mag kiezen bij wie je wilt. En hij kijkt naar Tom omdat hij denkt dat je voor Tom gaat kiezen. Hij doet ook een stap naar achter. Ik: Ik kies....voor...Bill! Bill kijkt je verbaasd aan. Hij had het niet verwacht dat je voor hem zou kiezen. Bill: Ben je zeker?? Wil je niet liever bij Tom? Ik: Is er iets dan als ik jou kies? Bill: nee hoor zeker niet maar gewoon. Tom: Ooh oké dan dan vraag ik het wel naar die chick daar. Ik: veel succes!! Tom: zal ik doen. Ik: zo gaan we slapen want het is best laat of gaan we nog op de gang staan? "e-e-euh..j-jah natuurlijk." zegt hij stotterend en verbaasd van daar juist. Jullie pakken je koffers en gaan naar jullie kamer. Je ziet Bill wat kloten met de kaart van het hotel. Maar hij krijgt het niet open. ik: geef maar eens hier.


Je pakt de kaart van Bill over en steek het in de schuif slot. De deur gaat open en je stapt als eerste binnen. Je legt je koffer naast het bed. Bill: Zullen we nu gaan slapen? Ik: Oké is goed. Je gaat naar de badkamer om je pyjama aan de doen nouja nie echt een pyjama. Je komt de badkamer uit en je bloost een beetje, want je hebt alleen maar een topje en een kleine schortje aan. Bill kijkt naar jou en dan kijkt hij weer weg. hij bloost even. ik: Je moet niet blozen hoor. jullie gaan in bed liggen maar je kan niet echt in slaap vallen door de regen en bliksem. Je ligt een paar uurtjes te woelen maar je geraakt niet in slaap. Je staat maar op en je gaat aan een burea zitten. Je begint aan je liedjes te schrijven. Na een tijdje voel je adem in je nek.Je draait je om en je ziet Bill achter je staan. ik: Hey! Bill: hey! Wat ben je aan het doen zo laat? ik: ooh ik kon niet slapen van de storm. dus ben ik liedjes aan hert schrijven. Bill: cool ik doe dat soms als ik niet kan slapen. Na een tijdje heb je een liedje afgeschreven met behulp van Bill die naast je zit. Bill: zullen we gaan slapen want morgen heb je en optreden en dat gaat niet door als je zeer moe bent. ik: haha ja je hebt gelijk. Jullie lopen naar je bed en je loopt naar Bill en je geeft hem een kus op de wang. Bill: Waar heb ik dat aan verdient? ik: voor mij te helpen met mijn liedje. En weltrusten. Jullie kruipen in bed maar dan bliksmet er een donder. Het donder zo hard dat je rechtzit. Bill: Is er wat? Ik: het is gewoon donder. Bill slaat een arm rond je. Bill: De bliksem kan je niks aan doen als ik bij je ben. Je gaat terug slapen. Je voelt je zo veilig met Bill's arm rond je. Je ligt met je rug tegen Bill's gezicht. Midden in de nacht draai je om zodat je met je gezicht tegen Bill's gezicht ligt. Jullie gezichten zijn zo dicht dat jullie neuzen elkaar raken. Jullie voelen het niet omdat je al in dromenland ligt.




ik vind dat men quizen nogal kort zijn dus heb ik een lange gemaakt!! Hoop het dat het goed is!!

en reacties??

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen