The reason why i think about you is me

halllop


a kiss but will it have a happy ending??
de volgende ochtend.


Ik wordt langzaam wakker. Ik kijk recht in Bill's gezicht die nog rustig ligt te slapen. Je kijkt vertederd naar Bill. Je kijkt nog eens en dan geef je stiekem een klein kusje op Bill's mond. Je staat rustig op. Je doet je make-up en all that stuff. Je pakt je koffer in. En dan wordt Bill wakker. Je kijkt naar Bill. "OMG!! zelfs als hij wakker wordt ziet hij er mooi uit, zal hij die zoen gevoeld hebben?" denk je in jezelf. Je voelt wel 1000 vlinders in je buik vliegen. Bill: hey, zo vroeg op? Ik: ja, ikkeuhm...moet altijd op tijd zijn voor mijn manager.

Bill: aah oke dan. Bill staat langzaam op en doet zijn kleren aan. Jullie pakken alles in en lopen de deur uit. In de lobby zien jullie de managers al staan. Manager: zo iedereen is compleet, nu kunnen we vertrekken. Jullie lopen de hotel uit en gaan naar het luchthaven. Jullie kunnen meteen in een vliegtuig zitten. Je zet je mp3-speler aan. Bill ziet dat je muziek aan het luisteren bent en dan vraagt hij: Mag ik ook meeluisteren?? ik: Natuurlijk! Je geeft een oortje aan Bill en zo zitten jullie de hele vlucht naar Spanje (ik weet niet meer naar welk land we gingen dus pak ik maar Spanje.) naar muziek te luisteren. Jullie komen aan en dan stappen jullie uit. Je ziet de bandleden van jou al staan. Ze komen op je afgerent. Ze knuffelen je plat. Leonie: Waar was je? Ik: ik was in de souvenir winkel. Stella: had dat dan gezegd!! ik: dat heb ik ook gedaan maaar jullie luisteren ook nooit. May: Dan moet je ook roepen. ik: op dat moment had ik geen zin in roepen! manager: genoeg gepraat. We moeten nu gaan!!! Jullie gaan nu optreden en na een paar uren hebben jullie al gedaan. Jullie mogen mee naar de meet& greet gaan van Tokio Hotel omdat Leonie een hele tijd aan een stuk heeft gezaagd. Jullie gaan nu naar de kamer van Tokio Hotel want daar houden ze de meet&greet. jullie stappen in en gaan op een stoel zitten. "oeh!!! Tom is hot!!" zegt Leonie fluisterend. "Nee joh!! Georg!!" zegt Stella ook fluisterend. "Gustavie is pas cool!!" zegt May lachend. "meisjes!! jullie zijn zo druk met jongens altijd!!" zeg je hoofdschuddend. De meisjes van de meet&greet komen binnen de kamer. Eentje heeft blond haar en dikke nep borsten. Haar gezicht heeft ze een overdosis make-up op gedaan. Ze loopt precies dat ze perfect is. Ze denkt dat ze alles is en meer dat wil je niet weten. Het ander meisje is niet zoals de andere maar meer het tegenovergestelde. Het meisje met blond haar komt naar jullie toe en geeft je hand en antwoord kortaf: Hey ik ben Ashley!! Het ander meisje komt op je af en geeft je een knuffel en een hand. Het meisje: Hey ik ben Jenny en jullie zijn zeker Dead Angels? Ik: ja!! En ik ben Paige. De anderen stellen zich ook voor. Dan komen de jongens binnen. Ashley is meteen vriendelijk en stelt zich eens goed voor. Bij mij was het kortaf wat een kreng!! Jullie zitten er maar bij en luisteren alles wat de meiden zeggen en vragen. "Waarom wil je perse naar deze meet&greet luisteren?" zeg ik verveelt. "Ik wou gewoon Tom zien!!" zegt Leonie lachend. "Had dat dan eerder gezegd!!" zeg ik een beetje chagie. "dan ben ik niet mee gegaan." zeg ik nog eens een beetje chagie. "Had je dan niet wilen komen vor Bill?" zeg Leonie lachend. "We zijn gewoon vrienden!! Denk ik" zeg ik mompelend. Leonie: Wat was het laaste woordje? ik: niks hoor. Leonie: yeah sure!! De meet&greet is eindelijk gedaan. Julie gaan naar een cafeetje om wat te drinken. Stella: seg!! waar hebben je eigenlijk slapen gisteren? Ik: in een hotel met Bill op de kamer hoezo? Leonie: en wat heb je daar allemaal gedaan?? ik: niks hoor we zijn gewoon gaan slapen. Leonie: ook niks speciaal een kusje ofzo? ik: oke dan ik geef toe, ik heb hem een kusje op de wang toen hij wakker was en een kusje op de mond toen hij sliep nu tevreden? Stella, May en Leonie klappen in hun handen er roepen tegerlijkertijd: oehhh!!!! De jongens draaien zich om en kijken jullie raar aan. Je kijkt weg en je bloost helemaal. Stella: Hey Bill!!! Paige heeft hmpff..Je hebt je hand voor Stella haar mond gelegd zodat ze niks kan vertellen. Bill: wat is er over mij?? ik: niks hoor Stella zegt soms dingen die niet waar zijn. Bill: en waarom hou je jou hand voor haar mond? Je kijkt naar je hand en dan trek je hand snel van Stella's mond af. Ik: gewoon misschien kan je gekwetst zijn als Stella het zegt dus. Bill: ooh oké dan!! En ze draaien zich weer om. ik: ben je soms gek ofzo? Stella: Je moet het toch ook eens ooit vertellen? ik: Jaah en dat ga ik nu doen!! Je staat op en je loopt naar Bill. Maar opeens loopt Ashley naar Bill en gaat naast Bill zitten. Ze kust Bill op de mond. Je staat maar alleen toe te kijken. Bill merkt je op en kijkt naar jou. Bill: ooh hey Paige, ken je Ashley al?? Ik: ja zij ken ik. Ashley kijkt je met een vuile blik naar jou. Je loopt terug naar de anderen. Stella: wat rot voor je!! Paige: jaah dat is waar, misschien kan ik die niet krijgen misscchien is zij bestemd voor Bill. Leonie: Dat pik je toch niet? Natuurlijk is Bill bestemt voor jou alleen moet je Bill voor je winnen. Ik verlies toch van haar, wie wilt er nu geen vrouw met dikke borsten? Leonie: Maar als zij op zijn geld uit is?? en Bill er achter komt? Dan moet ze een hele goede smoes hebben hoor!! ik: ja dat is waar.*lach* May: aah ze kan lachen. manager: ooh oke we gaan nu naar huis eigenlijk naar Bill en Tom huis in Berlijn. ik: Waarom?? Manager: dan hoeven we niet in een hotel logeren en Bill en Tom huis is nieuw en ruimer. ik: oke dan.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen