jeeje hippie jeej jee dit wordt een lang promise!!

i gonna fly


Should i jump??
Je pakt alles uit en gaat in bed liggen. Na een tijdje val je in slaap. 's Morgens wordt ik wakker door een hele plons water over mij heen. "AAH!!!" roep ik het hele huis bijeen. Je wrijft het water uit je ogen en je ziet Tom en Leonie grijnzend staan met een emmer water in hun handen. IK: zijn jullie gek of zo?? Leonie: Het is 12 uur slaapkop!! Ik: sow?? We hoeven vandaag niet optreden!! Leonie: Kom op strek eens je benen en ga sporten plaats van vandaag in je bed te liggen. Ik: Laat me slapen!! en je doet je deken terug over je heen. Leonie trekt je deken van je af. Ik: Ik ga wel opstaan!! Je staat moeizaam op. Leonie: kom op het moet nog vandaag gebeuren. Je sloft langzaam naar de badkamer dat 2 meter van je staat. Je stapt al 2 min. en je bent er nog niet. Leonie: Moet ik je helpen ofzo?? Tom help eens? Tom houdt de deur open van de badkamer en Leonie duwt je bruut de badkamer in. Je kon je nog maar net tegenhouden tegen de muur. Ik: Leonie je bent gek weet je dat? Leonie: Je weet toch hoe ik ben?? Ik: dat is waar normaal zal ik dat zien aankomen!! Tom moet een beetje grinniken. Ik: Wat is er zo grappig Tommie?? Leonie barst in lachen uit. Tom: noem me geen Tommie!! Ik: oké Donald Duck!! Tom wilt nog iets zeggen maar je slaat de deur toe. Je hoort de anderen de trap afgaan. Je neemt je kleren en je gaat douche. Na dat je hebt gedoucht ga je naar beneden om te eten. Je ziet dat Bill alleen aan tafel zit. Je wilt even liegen zodat ze uit elkaar gaan. Ik: Bill?? Bill: jaah? Ik: Ashley wilt je niet meer. Bill: Waat?! Bill gaat naar boven. En na een tijdje komt hij naar beneden met Ashley. Bill kijkt je vernietigend aan. Bill: leugenaar!! Ik: ooh nee shit mislukt!! Je neemt nog een laatste hap van je ontbijt en je rent de trap op. Je doet de deur open van je kamer en je gaat op je bed liggen. Ik: waarom?? waarom kunnen ze niet uit elkaar zijn? Ik hoor die eerste kus te hebben, ik hoor die warme zachte armen om me heen te hebben!! Niet haar!! Misschien heeft Tom wel ongelijk en ben ik niet de ware maar zij wel!! Bij de laatste zin raakte je het erg. er begint tranen achter mijn ogen op te komen. " Ik ben de ware niet voor hem" dwaalt een hele tijd door je hoofd. Je kunt je tranen niet meer bedwingen en zachtjes lopen de tranen over je wangen. Je begint zachtjes te snikken. Na een tijdje hoor je geklop. Je herkent dat geklop. Alleen Leonie kan op zo'n deuntje kloppen. Maar je hebt geen zin om nu met iemand te praten. Nu wil je even alleen zijn, weg van iedereen, weg van Bill. Meestal zeggen de mensen dat leven leuk is maar het enigste s alleen maar pijn van liefdes verdriet. Zachtjes huil je in slaap. Het geklop is gedaan en langzaam hoor je het geluid van voetstappen vervagen. Je slaapt nu. Na een paar uur wordt je wakker. De maan schijnt helder in de nacht. Je ziet dat het al 10 uur 's avonds is. Waarschijnlijk heb je al lang geslapen. Je hoort iets voor je deur schuiven. Je opent langzaam de deur en daar zie je een avondmaal op een tableau. Met wat drinken en een briefje. Je opent de brief en daar staat.
Hey Paige,
Ik heb wat eten voor je deur geschoven. We hebben gehoort wat er is gebeurt tussen jou en Bill. Ik weet dat je het alleen hebt gezegd zodat je Bill kan krijgen. Maar BTW geniet maar van je avondmaal en je weet dat ik altijd klaar voor je sta.
Liefst Donald Duck of terwijl Tom

Je neemt de tableau met eten mee je kamer binnen. Je zet het eten op de bureau en gaat op een stoel zitten. Je pakt je vork maar je hebt niet echt zin in eten. Je prikt wat met je vork in een tomaatje maar veel zin eten heb je niet. Je legt de tableau aan de kant. En je neemt wat papier en een pen. Daar schrijf je je gevoelens op voor Bill en je gevoel hoe je nu voelt.
Midden in de nacht zie ik je.
Jouw mooie duidelijk stem galmd door mijn hoofd.
Jouw mooie glimlach dat mooi op je gezicht sierd als je alcht.
Ik kan niet stoppen met denken aan jouw.
Dag na dag en nacht na nacht kan ik niet slapen of eten.
Ik denk zoveel aan jouw, meer dan ik ooit zal geloven
Ik voel me zweven in de lucht maar werd al snel naar beneden gehaalt door het donker.
Waar alleen kilte overheerst.
Ik voel me ellendig en verdrietig.
Men hart uit me gehaald en in duizende stukken gebroken.
Ik voel me zwak en achtergelaten in de kou.
Hij voelt niks meer voor mij
Hij heeft me helemaal gebroken en mij snel aan de kant gezet.
Zodat ik hem niet meer kan lastig vallen
alleen achter gelaten zonder liefde maar alleen overspoeld met haat en woede die in elke geval kan uitbarsten
Ik voel mij niet meer, alleen tranen die zachtjes naar beneden op mijn hand valt en vervolgens uit elkaar spat zoals men hart die gebroken werdt door iemand waar ik zoveel van hield
Niemand kan het maken zelfs ik niet
die ik altijd bij me draag alleen diegene waar ik zoveel om geef kan het terug maken.


Na die zin dwalen de tranen op het papier dat vervolgens op droogt en een verkreukt papier achterlaat. Je legt je papier op zij en je gaat naar de badkamer dat aan je kamer grenst. Je kijkt in de spiegel. Je ziet iemand die diep vanbinnen gestorven is. Maar toch verder leeft in iemand. Het leven moet doorgaan denk je bij jezelf. Je haalt je make-up er af en je doet de deur open. Je neemt het eten mee naar beneden waar je niks van hebt gegeten. Je sluipt langzaam de keuken in. Je hoort iedereen lachen in de woonkamer. Opeens sprong het licht van de keuken aan. Je kijkt op en je ziet Tom in de deur opening staan. Tom komt naar je toe gewaggelt maar valt neer. Je kunt hem net nog opvangen en je ruikt een sterke geur van drank. Je sleept Tom voorzichtig naar de zetel. Je legt zachtjes Tom in de zetel. Iedereen is al aardig aangeschoten. Na eentijdje valt iedereen in slaap. Je legt iedereen goed want Gustav ligt half op Georg, Leonie ligt op de tafel te slapen en nouja derest wil je zeker niet weten. Je legt iederen goed en je doet een deken over hun zodat ze geen kou vatten. Je loopt langs Bill en je ziet dat Bill's ogen half open zijn. Hij brabbelt nog iets maar je kan hem niet zo goed verstaan. Je geeft hem een nachtkusje op de wang. "Weltruste Bill" fluister je hem toe. Je doet nog goed de dekens over hem en dan ga je terug naar boven. Je doet het licht uit en je valt in een diepe slaap.

de volgende morgen
Je wordt langzaam wakker door een straal van zonneschijn op je gezicht. Je rekt je uit en je gaat naar beneden. Iedereen is nog aan het slapen in de zetel. Je gaat maar ontbijt maken voor iedereen. Je maakt spiegeleieren met spek. Je legt het in een gezichtje op een bord. Langzaam wordt iedereen wakker. Eerst Gustav, nou eigenlijk hij altijd =_='.
Dan Georg en dan de anderen. Iedereen gaat aan tafel zitten. Tom: hmmm...Lekker!! Leonie: Eet je ook mee? Ik: Nee heb geen zin daarin. Tom: ze zit nog vol van gisteren dat gisteren heb gebracht! Ik: Nou ik heb die gisteren niet op gegeten, ik heb dat in de gootsteen gegooid. Tom: Nou heb ik dat voor niks op geschept =_='. Ik: Sorry Tommie!! XD May: Wat ben jij opgewekt vandaag?? Ik: Ikke?? Nee hoor!! Het is gewoon grappig, hoe jullie daar lagen!! Stella: Oohja hoedan?? Ik: nou om precies te zijn. Tom lag bijna in de keuken, Leonie op de tafel met zen armen en voeten gespreid, Gustav ligt over Georg heen, Bill die nouja hij ligt met zijn voeten op de leuning van de bank en zijn kop bijna op de grond, onderste boven eigenlijk, Ashley over Bill, en May gij lag half op de snacks!! XD Iedereen moest blozen. Ik: Maar gelukkig moesten jullie niet zo liggen want anders hebben jullie rugpijn XD!! Ik heb jullie te goei gelegt!! Leonie: Zo is onze Paige!! behulpzaam!! Ik: Nee hoor!! ik doe dit maar 1 keer omdat jullie daar zo zaten!! Hebben jullie geen kater? Georg: Heel erg!! Ashley: Ik ook. En ze kijkt je vernietigend aan. Ashley: Ik moet maar eens naar de WC hé!! Ze staat op en ze geeft Bill nog een kus. Ik: Ik moet nog mijn gsm van boven halen. En je rent snel de trap op. Je zoekt in je kamer naar je gsm,uiteindelijk heb je het gevonden. Je wandelt de kamer uit maar dan hoor je Ashley praten in de WC. Je stapt stilletjes naar de deur. Je hoort Ashley in de WC bellen met iemand. Ashley: Hey Lara!! Seg!! ik moet je wat vertellen, die ene Bill hé, hij kust verukkelijk!! Straks gaat hij met mij mee naar bed!! Je neemt je opname bandje die je toevallig bij hebt en je neemt het hele gesprek op. Ashley: En als ik met hem naar bed ben geweest dfan ga ik hem dumpen!! Dan heeft hij een grote schuldgevoel waarom dat hij het heeft gedaan!! En die Paige is verliefd op Bill en als ze weet dat ik met hem naar bed ben geweest dan zal ze wel boos zijn en verdrietig wat hou ik toch van mensen te kwetsen. Lara: Wat een geniale idee!! Ashley: Ik weet het!! Maar ik moet op hangen want anders denken ze dat ik iets raars doe in het WC!! Bye!! En ze hangt op. Je slaat het op dat gesprek en je loopt snel de trap af. Onderweg kom je Bill tegen. Hij kijkt nog altijd boos naar jou. "Bill luister!! Ashley wil je misbruiken!!" zeg ik terwijl ik Bill tegenhoud. Bill: Dat zal wel zijn meer van je leugens zeker!! Ik: Maar Bill dit is echt!! Ik heb bewijs luister naar dit opname!! Bill: Ik heb daar echt geen tijd voor!! En het zou zeker gewoon flauwekul zijn!! Ik: Bill komaan het is echt!! Bill: Ik ben je zat kan je gewoon niet eens mij met rust laten?? Ik wil dat je uit mijn leven verdwijnt!! Er komen tranen achter mijn ogen op. Bill duwt je aan de kant en loopt verder naar boven waar Ashley gemeen staat te grijnzen. Als ze Bill ziet begint ze een droevige blik te trekken. Ashley: Billie Paige heeft mij geslagen. En ze toont wat nep-tranen aan Bill. Bill heeft het niet door dat ze aan het faken is. Bill: Paige het is genoeg laat ons met rust!! Ga het huis uit voor altijd en kom nooit meer terug ik wil je nooit meer zien!! Ik: Maar dat is niet waar!! je loopt snel de trap af. Je gaat nog naar Tom. Je duwt Tom het opname bandje en je zegt: Vertel dat dit een Ashley hem misbruikt!! Als hij je niet gelooft laat hem dit luisteren!! Oké?? Tom: Waarom ik? Ik: Omdat hij mij niet meer gelooft!! Er lopen tranen over je wangen. Ik: Ik weet niet naar waar ik toe ga maar maak maar geen zorgen!! En je loopt de deur uit. Je loopt de straat op. Het is aardig koud omdat het winter is. Je steekt je handen in je zakken. Je weet echt niet naar waar je heen moet. Dan maar naar de brug. Je gaat naar de brug en je gaat op het randje zitten. Ik: Wat heeft het eigenlijk nog lef om te leven? Bill haat me!! Ik kan even goed doodgaan, dan is Bill van me af. Dan is misschien Bill wel gelukkig!! Je blijft daar een hele dag zitten tot middernacht. Je voelt iets trillen in je broekzak. Je neemt je gsm uit je broekzak en je kijkt op het display van je gsm. Bill staat er. Je drukt het gesprek af. Je gaat rechtstaan op het rand. Je drukt de gsm-nummer van Leonie in.
*tuut tuut*

Leonie: Hallo?? mit Leonie.
Ik: Hey *huilende stem* Ik ben het Paige.
Leonie: Waar ben je? We zijn zo bezorgt waar ben je??
Ik: Heeft Tom het bandje laten horen aan Bill?
Leonie: Jaah hij geloofde het eerst niet maar toen heeft hij snel Ashley uit het deur gezet! Wat een hoer is zij!!
Ik: Jah
Leonie: waar ben je??
Ik: ergens en ook nergens!
Leonie: alsjeblieft kom terug!!
Ik: Kan ik niet!!
Leonie: Waarom niet??
Ik: Omdat Bill me haat!!
Leonie: Moet ik het soms aan Bill doorgeven??
Ik:...
Bill: hey mit Bill?
Ik: hey
Bill: Paige? Waar ben je??
Ik: gewoon ergens.
Bill: Het spijt me dat ik zo ben uitgevlogen tegen je!! Kom alsjeblieft terug, we missen je!!
Ik: Dat kan niet!! Mag ik May even?
Bill: Ja oke!!
May: Hallo?
Ik: Hey May
May: ooh Paige!
Ik: May kan je iets voor me doen?
May: Ja natuurlijk!!
Ik: Wil je voor mij goed op de band passen!!? Als ik er niet ben?
May: Jaah natuurlijk!! Maar kom je niet terug?? Bill mist je erg hard!!
Ik: Nee ik zal er niet zijn!!

*tuut tuut*

Je hangt op voor May wilt antwoorden. Je gaat klaar staan om te springen van de brug. Je hangt naar voor en je........




Zal ze springen of niet?? Ga snel naar volgende quiz

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen