I love You so much But Why Can i get you? standing on the roof makes me fall in to the empty dark.......

to be yours!! you're my sweet heart!!


What is he cute!!
Je wordt rustig wakker. Je ziet Bill nog lief slapen. "Wat is hij toch zo lief!!" denk ik bij mezelf.
Je geeft Bill nog een kus op zijn voorhoofd en je stapt uit bed.
Je kijkt nog even achterom en je doet de dekens nog goed over Bill.
Je stapt langzaam de badkamer binnen en je sluit geluidloos de deur achter je dicht. Je kijkt in de spiegel.
"Wow ben ik met zo een glimlach op gestaan?" vraag ik mezelf af.
Je glimlach is niet van je gezicht af te halen.
Je wast je en je doet al die dingen.
Je loopt je badkamer uit. En zoals gewoonlijk ligt Bill nog lief te slapen.
Maaar dan over het hele bed gespreid.
Je loopt rustig naar beneden. "Hmmm niemand wakker, dan maar ontbijt maken." denk je bij jezelf.
Je maakt eieren klaar. En na een tijdje komt iedereen naar beneden.
Stella: Alles goed tussen jullie. Ik: Jaah!! en je huppelt naar Bill en je geeft hem een kus op de mond en Bill die glimlacht. Tom: Zo ken ik je weer broertje!! Dankzij mij weer!!! "Wow Shakespeare in aantocht!!" zeg ik lachend. Tom: Beter dan Donald Duck!! Iedereen kijkt je raar aan. Ik: Tom is Donald Duck. Je gaat op een stoel zitten maar Bill kijkt je met een pruillipje aan. "Wat is er Billie?" vraag ik aan Bill. Bill klopt met zijn handen op zijn schoot. Bill: Ik wil je op mijn schoot!! Je lacht en je staat op en je gaat op Bill's schoot zitten. Bill slaat zijn armen om je middel. Daar zitten jullie dan samen te ontbijten....

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen