halllooo ben er weer sorry omdat het zo lang heeft geduurd maar heb wat druk met middenschool!!

love is a lie (niet heus hoor)


Why is he here?
Jullie hebben je ontbijt opgegeten. 'Wat ga we vandaag doen?' vraag ik. 'We kunnen naar een cinema gaan!' zegt Leonie met opgeheffen schouders. 'Ja leuk!!' zegt Tom grijnzend. Jullie gaan jullie omkleden om naar de cinema gaan. Bill is ondertussen zijn make-up aan het opdoen. Je gaat er naast staan en je doet je make-up. Bill kijkt je vanuit de spiegel aan waardoor je er zenuwachtig van wordt. 'Wat?' zeg je lachend. 'Niks alleen je bent mooi zonder make-up.' zegt Bill met een lieve glimlach. 'Dat is niet waar!!' zeg je. 'Alles wat ik zeg is waar!!'
'Ooh sinds wanneer?'
'Nu!'
Je doet expres wat lippenstift op Bill's wang.
'Hey dat is niet eerlijk!!'
'oeps!!' zeg je alsof je het perongeluk hebt gedaan.
Bill wilt je terug pakken maar je rent al weg van hem. Bill rent het hele huis rond en uiteindelijk heeft hij je te pakken.
Hij zit nu boven op je. Hij begint je de kietelen.
'Bill stop..ik....kan...daar...niet.tegen!!!!' zeg je lachend.
'En wat krijg ik daarvoor?'
'Alles!!'
'Echt alles??'
'Ja echt alles!!'
Bill doet alsof hij nadenkt terwijl hij je verder kietelt.
'Hah ik weet het!!' en hij kijkt je ondeugend aan.
'Die blik bevalt me niet!!' zeg je. Ondertussen is Bill gestopt met kietelen.
Hij fluisterd iets in je oor.
'Als je het wilt teminste!!'
'Oke is goed, ik ben er klaar voor!!'
'vanavond!!'
'Oke is goed afgesproken!!'
Jullie staan op en je gaat je weer opmaken.
Jullie zijn klaar en jullie stappen in op weg naar de cinema.


'En wat gaan we kijken' vraag ik als we al aangekomen zijn.
'een horror film!!' zegt Tom.
'Ik ga liever naar een romantische film.' zeg ik met een grijns.
'Ik ga mee!!' zegt Bill blij.
Jullie hebben besloten om maar in 2 groepen te gaan. De ene gaat naar horror en de andere naar een romantische eigenlijk meer ik en Bill alleen.
Jullie kopen tickets en gaan naar jullie plaatsen. Het is nog een kwartier voor de film begint.
'Ik ga even popcorn halen oké?' vraagt Bill.
'Jaah is goed!!' zeg ik.
Bill staat op en gaat de zaal uit ondertussen kijk je de zaal rond.
'Het is eigenlijk wel een grote zaal zeg en wat mooi er is zelfs nog goud. OMG ik ben gewoon een zaal aan het inspecteren ik ben hier wel gekomen voor de film hé' zeg ik tegen mezelf.
Je kijkt verder rond en opeens blijft je blik op iets hangen.
Daar zit gewoon je ex met nog een vriendin.
'Hopelijk merkt hij me niet op!!' denk ik tegen mezelf.
'Zal hij nog boos zijn omdat ik hem heb gedumpt? De enige reden waarom ik hem heb gedumpt is omdat hij vreemd is gegaan. Ik heb daar zoveel dagen om gehuild en het kon hem niet eens schelen. Hij bleef maar voort gaan. Na enkele maanden ben ik over hem heen. En ben ik Bill ttegengekomen. Hij is zo veel keer beter dan Bjorn!! (Dat is je lief) Bill is lief schattig eigenlijk alles!!' Denk je bij jezelf. Als je lief naar achteren kijkt verstop je achter de rugleuning van de stoel die voor je staat. Bill komt terug met een grote pakje popcorn.
'Waarvoor verstop je je?' vraagt Bill met een wenkbrauw omhoog.
'Men ex zit daar beneden.' fluister je.
Bill knikt en gaat naast je zitten. Je gaat ook weer goed zitten en de film begint........

Reageer (1)

  • Agree

    G*TV*R
    de laatste! SNEL VERDER!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen