ikverveel me whahahaha!!!! ik ben gek

jajajaja


no i'm not like you!!!
De film is gedaan. De zaal wordt verlicht met een paar lichten die aan de zijkant van de muur zitten. Jullie gaan opstaan dan zie je dat je ex wordt geslagen door een meisje waar hij de film mee gekeken heeft. Je lacht er mee.
"Wat een idioot!" zeg je injezelf.
Je wordt uit je gedachten gehaald door Bill die je aanstoot.
"Waar droom je over?" vraagt Bill.
"Oh niks hoor!" zeg je onschuldig.
Je ziet je ex langs de kant waar jullie gaan naar boven komen. Je draait je snel om in hoop dat hij je niet gezien heeft. Maar te laat jewordt al op je schouder getikt. Je laat een zucht en je draai je om. Je ziet weer zijn achterlijke hofd weer waar je ooit opgevallen bent geen idee waarom!!
"Hey lang niet gezien!!" zegt hij.
"Ooh hey!! ja je hebt gelijk!!" zeg je op een bekakt stem.
"Je bent nog boos hé!!"
Ondertussen is Bill naast je komen staan en volgt hij het gesprek mee.
"Hoe zou het voelen als je lief je bedriegt met een meisje die nog steeds doorgaat!!?" zeg je nog altijd met een bekakt stem.
"Ik kan teminste meisjes aantrekken, jij kan niet eens de goede jongens zoeken!!"
"Waarom was je mijn vriendje dan? En ik heb je heus wel gezien dat je gedumpt werd hoor!!! Onaantastelijke vent!!"
Bill moet er om grinniken terwijl je zeer woedend bent op Bjorn.
Bjorn wilt zijn mond openen maar je slaat zeer hard met je hand op zijn wang. Jou handruk staat er op zijn wang. Hij kijkt je woedend aan maar je draait snel je om en je neemt Bills hand vast en je trekt hem mee weg. Je hoort Bjorn nog vreselijke dingen na schelden. Wat hij nu zegt is de ergste.
"Jij anorexiapatiënt!! Ik krijg je nog wel!!" roept Bjorn je nog kwaad aan. Bij het woord anorexia komen er tranen boven. Je trekt Bill sneller naar de anderen toe. De anderen komen naar jullie toe.
"Wast gezellig?" vraagt Tom met een grijns.
"Niet echt we waren lastig gevallen door Paige's ex!" zegt Bill.
"Hij heeft Paige toch niet uitgescholden voor ano..." vraagt Leonie.
Verder kon Leonie niet zeggen want ze ziet je met tranen achter Bill staan.
"Dus wel!!" zegt Leonie.
Ze komt naar je toe maar je duwt haar zachtjes weg.
"Nu even niet" zeg je triestig en zachtjes.
Je gaat snel naar de limo en je stapt in.
De anderen staan nog wat te praten en begint Leonie te praten. Rarara je weet al waarover ze praat.
"Waarom moet ik perse vroeger nou dun zijn? Dab had ik geen anorexia gehad en nu begint iedereen nog tegen de schelden zoals vroeger op school maar nu is het niet zo erg omdat ik beroemd ben." denk je in jezelf.
De jongens komen na een tijdje de auto in stappen.
En Bill komt met een berzorgde hoofd naar binnen gestapt. Je zit aan het raam aan het kijken en soms dwaalt er een traantje langs je wang. Bill komt naast je zitten en slaat zijn armen rond je heen. De anderen zitten in de eerste deel van de limo, jullie zitten in de achterste deel. (Jaah grote limo!!) Ze zitten daar expres om jullie alleen te laten. Bill heft je op en zet je op zijn schoot.
"Ik zie jou niet graag huilend!!" zegt hij op een kinderachtige toon.
"Ik wil je zien lachen!!" zegt hij nog altijd op zo'n stem. Hij kieteld je. Je begint te lachen en je valt op de grond maar Bill tilt je nog een beetje op zodat je zachtjes kunt landen. Je begint weer helemaal te lachen en je vergeet heel die anorexia gevalletje te vergeten. Je trekt je aan Bill's nek omhoog en je kijkt in zijn ogen. Jullie hoofden komen steeds dichterbij en jullie zoennen elkaar. Je streeld door zijn haren. Zijn handen strelen je heupen en benen. Zo zitten jullie de hele rit. Totdat jullie pret wordt verstoord door de wagen die bruut stopt. Je hoort Tom nog lachen. Tom steekt zijn hoofd door het raam die al even openstaat.
"En waren jullie gevallen?" vraagt Tom.
"Heb jij dat gevraagd?" vraag je met opgetrokken wenkbrauwen.
"Jep!!" zegt hij trots.
Jij en Bill geven nog even een kus om deze mooie moment af te sluiten en jullie stappen uit....

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen