sorry zolang maar heb niet echt zo zin in!!

fgcbh
Ik loop samen met Bill naar mijn auto die in de garage staat geparkeerd. Ik druk op het knopje voor om mijn auto te openen. Daar aan gekomen staat Bill tegen de auto aangeleund. 'So what wou je doen met mij??' zegt hij met opgetrokken wenbrauwen. 'Iets' zeg je speels. Je stapt naar Bill heen en je kijkt hem verliefd aan. Je drukt liefdevol je lippen op hem en het draait snel in een tongzoen uit. Je haalt je lippen van hem er af en je stapt de auto in. 'Onderweg krijg je nog veel meer want Tomas moet zo snel mogelijk thuis zijn van oma.' zeg je. Bill zucht en stapt de andere kant van de auto in. Hij doet zijn gordel aan en je rijdt de oprit af. Je kijkt rond in je auto en natuurlijk heeft Toma sweer rommel achtergelaten. Je schuift je stoel wat naar achteren omdat Tomas het altijd dichter bij schuift. Omdat hij niet zo goed kan zien. Je trekt de hendel aan de onderkant van je auto. Je voelt iets plakkerigs aan hangen en je trekt het eruit. Als je ziet wat het is worden je ogen groot. 'IEW!!!!! Aah een CONDOOM!!!' schreeuw je. Je opent je raam en je gooit het zo snel mogelijk weg uit het raam. Je hoort Bill nog lachen. 'Waar lach jij weer over??' vraag je droog. Bill barst in lachen uit en komt niet meer bij. Je schudt je hoofd en je rijdt weer verder. Je rijdt naar het internaat. Je stopt ondertussen bij de parking van de MC Donalds. 'Moet je iets hebben??' vraagf ik aan Bill. Bill schudt zijn hoofd. 'Waarom moet je stoppen als er iemand iets wilt??' vraagt Bill verbaasd. 'Nou meneeertje, ik had nog iets afgesproken met jou' *wenkbrauwwiebel.* Je komt dichterbij en je legt je lippen op hem. Het gaat wilder en Bill gaat met zijn handen onder je t-shirt. Je voelt je er niet echt veilig bij. Je stopt met de zoen en je kijkt hem met spijt aan. 'Bill, stop alsjeblieft..' 'Maar wat is er eigenlijk aan de hand waarom wil je niet??' vraagt hij met een zucht. 'Omdat ik jouw vriendin niet ben.' zeg ik met mijn ogen neergeslagen. Bill zucht en kijkt uit het raam. 'Sorry!!' zeg je nog. 'Ik wil een vaste relatie eerst dan pas ben ik er aan toe. Wie weet wil je niet meer na dat je dit gedaan hebt.' zeg je. Bill kijk weer terug naar jou en houdt je handen vast die op je schoot liggen. Bill kijkt je diep in je ogen aan. 'Het maakt niet uit hoe je eruit ziet en ik kan het begrijpen maar ik ben nu niet toe aan een relatie. 'Ik snap het' en je draait je om naar het stuur. Je start de auto weer en e rijdt snelweg in. De hele rit hebben jullie niks gezegd tegen elkaar. Jullie zijn er bijna aangekomen. Nog een aflsag en dan ben je er. Je parkeert je auto op de parking en je doet je auto op slot. Je loopt naar het infobalie. 'Kan ik je helpen?' vraagt ze lief. 'Nou, ik kom Tomas Slitz op halen.' zeg je vriendelijk. De mevrouw knikt en gaat naar de deur achter haar. Ze komt later terug met een jongen met bruin haar. 'Tomas!!' 'Zus!!' zegt hij op gewekt. Jullie geven elkaar een knuffel. Je steld Bill voor aan Tomas en jij hem aan Bill. Ze kunnen het meteen goed vinden met elkaar. Nu merk je pas dat Tomas zijn koffers al ingepakt heeft. 'Zo snel je koffers gepakt??' zeg je lachend. 'Ik heb ookniet zo veel mee hé zus!!' zegt hij lachend. 'Dat is waar' zeg je. Je legt zijn koffer in je kofferbak. 'Hey, ik heb iets onaangenaam gevonden in mijn auto' zeg je. Tomas kleurt rood. 'De volgende keer doe je het gewoon in jouw bed en niet in mijn auto!!' zeg je lachend. Nu kleurt Tomas nog roder. Tomas stapt met een rode kop de auto in. Je stekt je sleutels in je auto en start met rijden. 'Zus, kan je nog even naar een CD winkel??' 'Waarom??' Je kijkt hem aan via de acteruit spiegel. 'Gewoon omdat ik een cd nodig heb?? misschien??' Je zucht en je rijdt er heen. Je komt de winkel in met Bill en Tomas achter je aan. Tomas snuffelt meteen tussen de rekken van de CD's. Inmiddels ben Bill ook al kwijt geraakt. Je besluit om de rekken te door zoeken. En je ziet de nieuwst album van Green Day liggen. 'Zou dat niet de perfecte idee zijn om hem als cadeau te geven?? Gewoon als cadeau??' vraag je jezelf af. Je neemt dhet album uit de rekken en je zoekt nog een CD voor Tom. Gewoon omdat hij er voor je was geweest toen het nogal moeilijk ging met mij. Je hebt eindelijk een CD gevonden voor Tom. Je neemt ze mee naar de kassa en betaald de CD's. Je staat weer terug bij de ingang en je ziet ze al staan. 'Dat duurde lang!!' zegt Tomas ongeduldig. 'Sorry moest nog iets halen.' zeg je. Je geeft Bill een kus op de wang en je loopt naar de auto. Je legt je CD's achter je. Tomas snufffelt er meteen in. Je ziet zijn ogen groot worden.

Reageer (1)

  • 30STMEchelon

    VEREDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ^^ i love it!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    XxXxX

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen