heey allemaal ben er weer!!!!!!

What do you want??
'Is dat allemaal voor mij' vraagt Thomas.
'Nee,joh voor iemand anders' zeg ik lachend.
Thomas kijkt je zielig aan.
'Dat komt er van men auto zo vuil maken!' zeg jue lachend terwijl je door het achteruit spiegel kijkt.
Thomas gaat met gekruiste armen zitten kijkt strak uit het raam.
Je rijdt met een smile weer terug thuis. Na een lange stilte opent Thomas zijn mond.
'Waarom gaan we niet naar ons huis??' vraagt Thomas met opgetrokken wenkbrauwen.
'Dat gaan we ook doen maar we moeten eerst nog de anderen oppikken.
'Zijn er nog anderen of wat??' zegt hij.
'Jaah, tuurlijk Bill zijn broer Tom, Georg, Gustav en die anderen meiden je weet wel wie!!' zeg je.
Thomas knikt en kijkt weer uit het raam. Je rijdt even de parking op van een snoepwinkel.
'Wie wilt er ook nog mee??' vraag je blij.
'Ik ga wel mee' zegt Bill.
Thomas schudt zijn hoofd.
Je haalt je schouders op en dan ga je de winkel binnen met Bill die een arm om je heen slaat.
'Ga niet schrikken wat ik straks koop hé' zeg je lachend.
'Nee, nee hoor!! Want dat ben ik al gewend.'zegt hij lachend.
'Seg!!' zeg je beteuterd.
Je geeft hem speels een duwtje tegen zijn arm.
'Hoe moet ik het goed maken??' vraagt hij.
'Euhm....' Je doet alsof je hard moet nadenken. En dan kijk je hem aan met een smile.
Bill snapt het hint en trekt je mee naar een donkere steegje.
Bill duwt je tegen de koude muur en begint je volop te zoenen. Jullie blijven een hele tijd zoenen en je vergat de tijd nog. Bill haalt zijn lippen van je af en kijkt je lief en teder aan.
'Zo goed mademoiselle??' vraagt hij op zijn beste Frans. Je schiet in de lach en dan knik je. 'Kom we gaan want anders word Thomas chagrijnig. Jullie halen nog snel wat uit de winkel en dumpen het in de achterbak bij Thomas. 'Amai, jullie hebben veel gekocht.' Zegt hij. Je rijdt de parking af en je rijdt weer naar huis toe. Je doet de deur open van het huis en meteen wordt je bijna omver gelopen door Mattie die wegrent van Tom. 'Spelletje aan het spelen?? Jongens??' vraag je. 'Hij mij vermoorden!! Hij mij kietelen geven!!' zegt Mattie terwijl hij tegen je been vastklamt. Je pakt hem op van je been en je neemt hem meen naar binnen. 'Oma, mag ik naar huis gaan??' vraag je aan haar. 'Tuurlijk, misschien zijn je ouders wel thuis.' zegt ze. Bij de woord ouders kijk je wat verdrietiger. Je laat je hoofd hangen en je kijkt naar de grond. Opeens voel je iets op je wang blazen.......

Reageer (3)

  • NevaSoft

    Ö kheb die in ene keer gelezen en kvind hem mooi , eignlk ben"k voor Tom hoor maar wou
    eens afwisseling :)
    snel verderr hé x

    1 decennium geleden
  • magiclove

    kei goed!
    ik hoop dat je snel verdergaat!
    hij is super!

    1 decennium geleden
  • MellexTom

    snel verder !!
    goeie quiz !! xD
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen