Foto bij Pleaseeeee????

Daar sta ik dan. Ik twijfel of ik wel aan durf te bellen. Mijn moeder zal vast raar opkijken als ze mij daar zo ziet staan met mijn koffer. Waarschijnlijk gaat ze zeggen dat ze niet goed voor me kan zorgen omdat ze al zo krap zit en ook nog voor Daan en Jade moet zorgen. Ik zet alles van me af en hebt maar 1 gedachte nog in mijn hoofd zitten. 'Anders ga ik een tijdje bij Lucas wonen. Alles is beter dan bij mijn vader.' Ik bel aan.

Niet veel later gaat de deur open en zie ik Daan in de deuropening staan. "Jessicaaaaa!!!!!" En ik word omhelst. Als hij me loslaat zie ik mijn moeder aanlopen met Jade in haar armen. "Als ik zo eens zie wat je mee hebt wil je bij ons blijven." "Als dat zou mogen?" En ik kijk haar met smeekoogjes aan. "Jes. Ik heb het al zo vaak gezegd. Het kan gewoon niet." "Als ik nou een baantje voor mezelf neem en alles voor mezelf regel. Mam, Please?? Ik ben al 15 ik kan het echt wel. Alles is beter dan bij pa." Ik zie dat ze schrikt.........

Reageer (1)

  • Axel8RoxVex

    :OVind je t gek dat ze schrikt?! ik zou zo ook reageren als mijn dochter dat zou zeggen!
    (Als ik een dochter hadxD)
    Xx(cat)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen