Foto bij Nacht

Silvie is overleden. Daisy ligt in bed, maar ze kan niet slapen.

Daisy ligt in bed. Ze huilt. Nog steeds om Silvie. Wat ga ik nog in het leven mee maken, wat Silvie niet kan mee maken. vraagt Daisy zich af. Het is zo oneerlijk. Ze pakt haar telefoon. Ze gaat Jason bellen. Schat. zegt Jason slaperig. Jason, ik kan niet slapen. zegt Daisy huilend. Je zit zeker met Silvie in je hoofd. vraagt Jason. Ja. huilt Daisy. Weet je wat, ik kom naar je toe. zegt hij. Nu nog, zo laat, het is al 2 uur. zegt Daisy. Ik kom naar je toe. zegt Jason en hangt op. Daisy is verbaasd. Maar ze vindt het wel heel erg lief van hem dat hij naar haar toe komt. Ze stapt uit bed en gaat naar beneden. Na een kwartier is Jason er al. Hij geeft haar een lange zoen. Ze gaan naar Daisy haar kamer toe. Ze moeten wel zachtjes doen, anders worden haar ouders en Mike wakker. Ze doen de slaapkamer deur achter zich dicht en gaan op Daisy haar bed zitten. Daisy begint weer te huilen. Jason houdt haar vast. Daisy heeft zo lang gehuilt. Het is nu al kwart over 3 's nachts. Jason strijkt over haar wang. Jason was in pyjama en al naar Daisy toe gekomen. Hij heeft een jogging broek aan met een hemd en Daisy heeft een goudpyjama jurkje aan. Ze gaan samen onder de dekens liggen. Daisy ligt dicht tegen Jason aan. Samen vallen ze in slaap.

Reageer (1)

  • Daystar

    Romantiek hangt in de lucht!!!(hoera)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen