Foto bij || O38.


KLETSKEBAMPIEWPOOF!
FINALLY, ik heb eindelijk de laarzen die ik heeeeeeeeeeeeel erg graag wou.
Moet je voorstellen;
In juli was ik samen met mijn ouders bij Perry Sport aan het kijken vor Vans voor mij. Toen vonden we Vans die afgeprijsd waren maar dat bleek een jongens-model te zijn speciaal voor de winter, in de maat van mijn broertje. Ik moest ze passen omdat mijn voeten toen nog net iets groter waren dan die van mijn broertje, ik past ze.
Mijn ouders die schoenen kopen, oké leuk -voor mijn broertje dan.
Deze week wou hij die schoenen -het zijn najaars schoenen vandaar- aandoen naar school, WAAR ZE VERDOMME TE KLEIN!
Dus wij vandaag naar de stad, zowat elke sport winkel afgezocht, 3 uur daar gelopen, vonden we EINDELIJK gympen die hij wel mooi vond.
Iets van Bull Boxer geloof ik -ze waren dan ook wel heel mooi.
Ging hij eerst maat 36 passen, paste hij niet. Ging hij maat 37 passen -die maat heb ik ook en ik ben 2,5 jaar ouder- past hij wel.
Nou heel leuk, kijken ze naar de prijs; €80,- !!! En ik had geweldige laarzen gezien met stuts -die ik eigenlijk mooiere vond dan die ik nu heb- voor €60,- en die mocht ik niet hebben!
Maar ja,, Ik hou nu wel op met zeuren, anders krijgen jullie dadelijk nog een rare angst voor mij XD

HYL<3
#38. -Welkom 3 new abo's (:

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • BlinkyMusic

    aaaahh spannend snel verder duddeee!

    1 decennium geleden
  • Manonxxx

    Wauw, je andere verhaal lijkt me ook super.
    Snel verder...
    xx (flower)

    1 decennium geleden
  • SquirrelLove

    dit is een super verhaal... en die andere lijkt me ook GEWELDIG!(:

    1 decennium geleden
  • suninmyhands

    verderrrrr, en dat verhaal die je zou willen maken lijkt me wel wat:D

    1 decennium geleden
  • LALALOOPSY

    Je moet nu serieus veder gaaaaaan!!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen