*Volgende dag*
Ralfstory:
Ik sta op als mn wekker gaat. Ik moet de hele tijd denken aan gister. Ik moet het echt gaan vertellen maar hoe en wanneer? Ik heb de halve nacht liggen draaien en te bedenken hoe ik het het beste kon vertellen. Dan krijg ik een smsje. ‘I love you xxx’ staat erin. Het is niet van Kaylee. Ik moet bijna huilen. Dit vind ik zo lief, maar ik kan niet eens vertellen wat er aan de hand is. Ik heb gewoon dubbelverkering alleen met Kaylee is niet echt. Ik voel me echt verschrikkelijk nu, terwijl het juist een heel lief smsje is.. ‘Ik moet je spreken, het is belangrijk! Morgenmiddag in het park. Love you too xxx’ stuur ik maar terug. Dit voelt zo slecht :(.

Kayleestory:
Ik heb echt heel erg hoofdpijn, bijna niet geslapen. Ik moest de hele tijd aan Ralf denken. Zou hij het ooit wel durven vertellen? Of heeft hij gewoon eeuwig dubbelverkering? En dan moet hij wel met mij trouwen, want anders komt zijn geheim alsnog uit. He gatver nee, ik moet er niet aan denken om met Ralf te trouwen! Als het zover komt, maak ik het wel uit. Maar hopelijk komt het niet zo ver. Ooh shit ik moet opschieten, ik moet zo al naar school!

Ralfstory:
Als ik op school aankom vraagt iedereen ‘was het gezellig gister met je vriendinnetje?’ Pff nou moet ik ook nog gaan doen alsof we iets gedaan hebben. ‘Jaa echt heel erg!’ zeg ik vrolijk. ‘We zijn naar de bios geweest en daarna is ze bij mij gaan eten.’ ‘Oeeeh’ zegt iedereen. ‘Haha’ is het enige wat ik nog kan zeggen. Dit wordt een lange dag…

*Na school*

Gelukkig, school is eindelijk voorbij. De hele dag krijg ik vragen en opmerkingen over Kaylee. Ik mag blij zijn met mn acteerlessen, want echt mn hele dag is geacteerd zeg… Ik baal hier zo van. Waarom heb ik het Kaylee ooit verteld? En waarom doet Kaylee zo gemeen tegen me? Wat heb ik fout gedaan? Ik sms Kaylee. ‘Ik moet met je praten, kom naar mn huis. X Ralf’ Ik moet al bijna kotsen als ik die ‘x’ intyp. Maarja, doen alsof je haar leuk vind Ralf. Ik druk op verzenden. Ik pak mn fietssleutel en loop naar mn fiets toe. Als ik thuis kom staat Kaylee daar al te wachten. ‘Je wilde me spreken?’ ‘Ja en het is belangrijk.’

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen