Foto bij Epiloog

Alles heeft z'n einde, wat betekend dat het weer een nieuw begin heeft. Pip's nieuwe leven is begonnen.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • svdofficial

    heyyyyy dit was echt de beste story everrrr

    echt leuk hoofdstuk helaas is hij al afgelopen maar ik ga zeker jou nieuwe lezen



    xxxx jou fan

    Op naar de nieuwe story

    1 decennium geleden
  • daredreaming

    ahhw! dat is zo lief!
    Ik ben zo blij dat ze gelukkig zijn!
    en gaan trouwen :'D!!
    het was echt een superawesome story!
    en ik ga zeker je nieuwe story lezen!

    mmmm,
    ik kan nu alleen geen supersnelverder schrijven. haha!

    en Jeremy is echt lief! ik zie hem al helemaal voor me! ahhw!

    (flower)

    1 decennium geleden
  • babeybeau

    OHHMYYGOSHHH!!
    het verhaal? AMAZING!
    ik vind het echt jammer dat het is afgelopen, maar alles heeft helaas een einde.
    Je bent echt een toppie schrijfster!
    xx Eliza!

    1 decennium geleden
  • oldhedgehog

    I knew it! pff amerikaans einde xd nee grapje... van gewoon mooi schrijven ben je naar heel boeiend goed beschrijvend waardoor je helemaal in het verhaal gaat zitten gegaan.(Y) http://www.quizlet.nl/stories/84328/tijdstrijd/ op 1 of andere manier had ik al een abbo eerst ff dankwoord lezen :P(yeah)(yeah)

    1 decennium geleden
  • imlove

    Wauw!
    Echt een supermooi hoofdstuk. Ergens had ik wel verwacht dat Andy haar ten huwelijk ging vragen, want het moest goed aflopen!
    Maar je hebt het heel goed beschreven, ik kon ook met Pip meevoelen tijdens de dropping.

    En het hele verhaal is gewoon heel erg mooi! Supergoed gedaan! Ik ben trots op je! (heart2)

    En nu ga ik gelijk Tijdstrijd lezen!
    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen