Ralfstory:
Ik tril nog steeds. Wat was ik bang zeg. Maar ik ben zo blij dat het er eindelijk uit is. Als ik op mn telefoon kijk zie ik dat ik 3 smsjes heb. De eerste is van Kaylee. ‘Ben trots op je Ralf, goed gedaan! X Kaylee’ ‘Thanks Kayl =). X Ralf’ Het 2e smsje is van mn moeder. ‘Dapper gedaan Ralf, goedzo! X’ ‘Dankje mam =). X’ De 3e is van Nino. ‘Je was geweldig, en dan heb ik het niet alleen over de sprong ;). Ik ga weer verder sms’en, want je moet natuurlijk gewoon winnen!. Iloveyou <3 Xo Nino’ Ik lach. ‘Thankyou, loveyou <3 X Ralf’ Ik houd van Nino. Opeens staat Liza voor me. ‘Echt goed gedaan zeg! Ik had dat dus echt niet gedurfd. Je kan trots op jezelf zijn. En op Nino’ zegt ze en ze geeft me een knipoog. ‘Bedankt’ zeg ik en ik heb een hele grote glimlach op mn mond. Ik ga weer even op twitter. Nog steeds krijg ik heel veel reacties, bijna allemaal positief. Er blijven altijd die haters over.. Maarhe, wat maakt mij het uit. Ik moet zometeen voor de 2e keer springen, samen met Raynor, synchroonspringen. ‘Straks met Raynor springen, iedereen blijven kijken en natuurlijk stemmen! :)’ tweet ik. Ik lees mn mentions. ‘@Raffelinie Ahh jij en Nino zijn echt schattig! Veel geluk samen hihi. <3 Xo’ ‘Supertrots op @Raffelinie dat hij dit heeft durven zeggen. We love you Ralf <3’ ‘#RalfinatorsZijnTrotsOpRalf =] @Raffelinie’ Allemaal lieve reacties, ik houd van mn fans! Ik kijk bij trends. Supercool, #RalfinatorsZijnTrotsOpRalf is gewoon #1 TT in Nederland! Ik maak een foto ervan. ‘Supercool dit! *Foto van TT* #RalfIsTrotsOpRalfinators ;)’ tweet ik. Ik krijg gelijk allemaal retweets. Ook krijg ik vaak de vraag of Nino twitter heeft. Ik denk na, Nino heeft wel twitter maar wil hij dat al mn fans dat weten? Ik sms hem wel, hebben we die vraag ook weer gehad. ‘Vind jij het erg als mn fans jouw twitteraccount weten/ volgen? Ze vragen er heel vaak naar ;p. Xo Ralf’ Ik krijg al snel een antwoord. ‘Nee, is niet erg ;) Xo’. Ik zet het gelijk op twitter, fans ook weer blij haha. ‘Ja, Nino heeft twitter, @_NinoNino. Ga hem niet stalken aub ;)’. Ik ga weer van twitter af, ik moet zo springen. Ik sta op en doe mn badjas uit. Raynor is echt megagroot vergeleken met mij. Maarja, als het springen maar goed gaat. Ik adem diep in en weer uit. Op naar de 10 meter. Je kan het Ralf, je kan het!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen