Foto bij Mam, pap, Mike, dit is mijn vriendje Jason

Daisy gaat tegen haar ouders zeggen dat Jason haar vriendje is.

Daisy is bij Jason thuis. Zij is net voorgesteld aan zijn ouders. Het zijn hele lieve mensen. Jason heeft ook een oudere zus, Mirella. Zij is ook een super aardig meid. Jason zei tegen zijn ouders dat Daisy het liefste vriendinnetje is, die hij ooit had gehad. Nu zitten ze op Jason zijn kamer. Hij is donkerblauw met grijs. Er staat een bureau en een kleine tv. Zijn bed staat tegen de muur. Jason. zegt Daisy. Ja, allerliefste, mooiste, schattigste dame die ik ken. zegt Jason. Hij geeft haar een lange zoen. Ik wil je voorstellen aan mijn ouders. gaat Daisy verder. Eh, ik ken je ouders toch al? vraagt Jason verbaasd. Jawel, maar ik bedoel, als mijn vriendje. zegt Daisy voorzichtig. Als jij daar klaar voor bent, dan doen we dat schatje. zegt Jason lief. Daisy kust hem en samen gaan ze naar Daisy haar huis.

Als ze bij Daisy in de gang staan, komt Mike aangerent. Heey Jason! roept Mike blij. Hoi Mike, alles goed? vraagt Jason. Wat dacht jij dan? zegt Mike. Daisy lacht. Mike, waar zijn mama en papa? vraagt ze. Die zitten in de woonkamer een film te kijken. zegt Mike. Jason en Daisy lopen naar de woonkamer gevolgt door Mike. Hallo Jason. zegt vader. Hallo meneer de Winter. zegt Jason beleefd. Mag de film even op pauze? vraagt Daisy. Willen jullie ook mee kijken dan? vraagt moeder. Nee, ik wil jullie iets zeggen. zegt Daisy snel. Moeder zet de film op pauze. Wat wil je zeggen meisje? vraagt vader verbaasd. Nou ehm.. begint Daisy. Mam, pap en Mike, Jason en ik, wij hebben samen een relatie. Moeder kijkt heel blij en Mike begint te gillen: Jason is mijn zwager! Jason is mijn zwager! Alleen vader lijkt niet zo enthosiast. Hoelang al? vraagt moeder blij. Al bijna anderhalve maand. andwoord Daisy blij. Ze kust Jason. Mike begint te weer te gillen: Ieeeel!!! Ze zoenen. Jason en Daisy schieten in de lach. Mike en moeder beginnen nu ook te lachen. Vader kijkt heel boos uit zijn ogen en zet de film van pauze. Wacht nou even met de film! zegt moeder tegen vader. Nee, ik wil nu verder kijken, ik moet straks werken. zegt vader boos. Daisy kijkt haar moeder verbaasd aan. Ik ben heel blij voor jullie. zegt moeder. Ik ben ook blij voor mezelf. zegt Mike. Hoezo voor jezelf? vraagt Daisy. Omdat Jason nu mijn zwager is. andwoord Mike blij. Iedereen begint weer te lachen. Alleen vader straat boos naar de tv.

Reageer (2)

  • Daystar

    Slager!!!!!!!!xD Hahah Next!!!

    1 decennium geleden
  • daredreaming

    Leukk,,
    ocherme vader:P

    snel verderr!!

    Xx(K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen