Foto bij 1.1

dusss hoofdtuk 1 ...

Er was eens een egel. Ze was heel stekelig, van binnen en buiten. Want er waren spijkers in haar geslagen. Dat had een klein, blond, gemeen meisje gedaan. Ze had ook een dikke puist genaamd Koko. Op die puist zat een paars, groene kop met zwarte haren. Er was ook een heel zielig hondje, want die heette ook Koko. Het egeltje (Bonny) was dikke vrienden met Koko de hond. Ze gingen samen het meisje vermoorden, muhahaha. Maar eerst gingen ze de wereld rondreizen. Langs Japan voor een samurai zwaard. En naar Brazilië voor giftig fruit. Uit Afrika nog een dodelijke spin. Ooh, wat hbadden ze veel plannetjes! Terug naar New York waar het meisje op dit moment verblijft. Bonny en Koko maakten zich klaar voor de overzeese reis. Maar toen gingen ze plots met het vliegtuig, dus hadden ze zich anders moeten voorbereiden. Bonny ging op de rug van Koko richting het vliegveld. In het vliegveld hadden ze veel last van turbulentie, dus werden ze nog bozer op Koko de puist en het meisje. Au!! schreeuwde Bonny steeds, door de turbulentie drukten de spijkers heel hard in haar kleine lichaampje. Gelukkig ze gingen landen. Oeh, wat is japan groot! Lekker samurai zwaarden shoppen! Ze gingen opzoek naar de beste zwaarden maker van Japan: Xinun Yah. "Xilun kamai inu pa." Wat zei die Xinun Yah nou? "Xilun kamai inu pa." schreeuwde Xinun nogmaals wild gebarend.Snel google translator gebruiken dus! Koko paktte snel zijn iPhone 5 en zocht het op. Ooo, hij schreeuwde dat hij et meisje ook haatte. Hij zei dat ze een zwaard van hem gestolen had, ze had iets gezegd over het vermoorden van een egel. Bonny schrok zich een kabouterhoedje. "D-d-daar w-w-weten wij niks van h-h-hoor." stotterde Bonny. "Wij w-w-willen ha-a-ar alleen ma-a-ar verm-m-moord-d-den." "Haxin shi?" vroeg Xinun raar kijkend. pffff, google translator maar weer gebruiken. "Oke" zei Koko,hier staat dat het zo in het Japans gaat: "Xiliani suze kalian, xisin ixin yah lixi, laxi shin." "Aah, e slepi kan pey nok." Zei de man. "wij willen graag uw beste zwaard" zei Bonny in het Japans. De man gaf hun zijn beste zwaard en een sniper er gratis bij. Hij gaf een korte demonstratie waarbij hij bijna Bonny's stekels er af sneed. Bonny rende eerst een uur gillend door de straten voor ze weer was bekomen van de schrik. Eindelijk kalmeerde ze en de man hing het zwaard, dat in de schede zat, aan Koko. De sniper was voor Bonny, ze voelden zich helemaal gangster. "Se swah!!" piepte Bonny. "Ik heb echt swagg! Echte swaggers zijn wij!" "Hé dak doef!" riep Bonny tegen Koko "Op naar Brazilië voor wat lekker fruit." Ze gingen met een 'tjoekie', een turbosnel vervoersmiddel, naar Brazilië. Toen ze eenmaal in Brazilië waren was Koko in plaats van bruin helemaal rood van de zon. Oei! Snel opzoek naar fruit zodat ze door kunnen naar Afrika. "Oeh, dat ziet er wel giftig uit." zei Bonny. Ze wees naar een knalroze bes ter grote van een vuist. "Die nemen we!" schreeuwde Koko "maar we moeten wel zeker weten dat het giftig is, ik proef wel even." "NEEEE NIET DOEN. Laat die gekke man maar eentje proeven." "Oeh, wat een goed idee." Ze gaven een bes aan de man en de man stierf. "Woepie ze zijn giftig, onze eerste vangst." Snel naar Afrika voor een enge giftige spin, hopelijk vinden ze er eentje die zorgt dat vze pijnlijke spiertrekkingen krijgt. Moeten ze niet vergeten om die spin ook op iemand te testen. Misschien loopt er wel een bitch rond.

dat was ons eerste stukje! :)
Ja het klopt, het egeltje leeft nog terwijl er spijker in haar zitten. Er klopt wel meer niet aan dit verhaal. xd
-xxx-

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen