Ze pakken de koffers in en gaan naar het vliegveld. met geluk halen ze het vliegtuig nog net. eenmaal in het vliegtuig kunnen ze eindelijk uitrusten. ze zijn dood op omdat ze nog geen 1x hebben kunnen zitten. eenmaal aangekomen op Ibiza begint het avontuur.

Elise schiet nou eens op, we missen het vliegtuig nog zei Christy al stressent. Jaja, ben bezig antwoordde Elise. er word op de deur geklopt en terwijl Christy open doet zegt ze:'zie je nou wel Elise daar is ze al.' Elise reageert:'wie is er dan.' Elise doe nou even niet zo dom, Kim is er dat weet je best ze gaat mee naar Ibiza dat heb ik je net nog verteld zegt Christy. om het geruzie te stoppen komt Kim er tussen en zegt:'heey, zijn jullie klaar om te gaan het vliegtuig gaat zo.' ja ik wel maar het wachten is op Elise antwoord Christy. Elise reageert boos:'ik ben al klaar hoor.' nou dan kunnen we gaan zegt kim. ze gaan snel naar het vliegveld, checken in en rennen naar het vliegtuig achtervolgd door allerlei mensen die een handtekening willen. als ze dan uiteindelijk toch in het vliegtuig zijn,zijn ze blij dat ze kunnen zitten en uitrusten. de reis is best lang dus de rust krijgen ze genoeg.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen