Foto bij The pain behind the mask. -Jasper Hale- 43

Deel 43.

Ik weet het het heeft héél lang geduurd maar ik kon er niet op vanwege privé redenen.

x

-Ashley pov.-

Ze rennen op me af. Vreemd, het lijkt of ze heel traag gaan.
Het blijft maar duren, komen ze nu nog dichterbij of hoe zit dat?
Ik besluit dan maar naar hun toe te gaan. Eenmaal dat ik bij hun ben zie ik waarom dat het zo traag ging. Emmet ligt daar op de grond! Hij lijkt wel versteend... :S
Rosalie snikt maar zonder tranen en vertelt me dat Emmet aangevallen werd door de volturi die nu op wraak uitzijn omdat ik me nog altijd niet bij hun wil aansluiten.
Ik zou Emmet graag helpen maar kan hem niet aanraken...
Ik heb immers geen handschoenen bij. Ik vertel Rosalie wat er gebeurd is en ze wil me omhelsen maar ik doe snel een paar stappen achteruit.
Ze kijkt teleurgesteld naar me maar knikt en kijkt terug naar Emmet.
Vreemd, waarom voel ik me zo rot? Terwijl ik normaal juist blij moest zijn om ze terug te zien.
Het is die stomme gave van mij! Het ontneemt me alles waar ik zo van hield.
Ik kan niemand meer aanraken. Jasper kan ik niet meer kussen, Alice en ik kunnen niet meer arm in arm over straat lopen terwijl we shoppen.
Emmet en ik kunnen geen kietelgevecht meer houden.
Niks kan ik meer! Ik zit opgesloten in dit... in dit lichaam dat precies niet van mij is!
Want ik zou uit mijzelf nooit zo een vreselijke gave kiezen.
En Emmet, die ligt daar maar. Hoe zou ik hem kunnen helpen?!
Bij de volturi gaan? Maar dat staat gelijk aan bedriegen tegenover Rosalie enzo.
Hem aanraken en hopen dat hij wakker word? De kans bestaat...
Rosalie schrikt op en zegt dat Emmet niet versteend maar dood is! Ze weet het zeker.
Ze roept hysterisch dat ze ons zo allemaal een voor een zullen pakken en dat ik dan wel bij de volturi moet.
Maar, Emmet is dood... Maar niet door mij! Dus...
De kans bestaat dat ik hem wel kan aanraken.
Ik loop langzaam naar Emmet toe en steek mijn hand naar hem uit.
Zou het lukken??

Next?

Reageer (10)

  • JessDakota

    Snel Verdeeer!!!!!!
    Echt Gaaf Deze Quiz

    1 decennium geleden
  • MearaLilith

    verderrr!!:D

    X

    1 decennium geleden
  • Thhriller

    verdeer

    1 decennium geleden
  • marjooJJ

    verder!!!!!(flower)(flower)

    1 decennium geleden
  • SanneCullen

    hoop dat 't lukt....
    snel verder!
    (doeg)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen