Foto bij Ik pik het niet

De vader van Daisy accepteerd niet dat Daisy verkering heeft met Jason.

De meiden worden met een raar gevoel wakker. Daisy en Tina zitten rechtop in hun slaapzak en Lotte zit rechtop in haar bed. Dit was echt de laatste keer dat we Silvie gesproken of gezagen hebben, he? vraagt Daisy. Lotte knikt. We zullen goed op elkaar moeten letten. zegt ze. Ja, we hebben alleen elkaar nog. zegt Tina. Ik heb besloten te gaan stoppen met Roken en de drugs. zegt Lotte vastbesloten. Tina en Daisy knikken tevreden. Maar ik weet niet of het me gaat lukken. gaat Lotte verder. Tuurlijk wel, doe het voor Silvie. zegt Daisy. De meiden gaan zich aankleden en opfrissen. Ze zijn klaar voor een nieuwe, goede start.

Als Daisy thuis komt is haar moeder met Mike naar basketbal. Alleen vader is thuis. Hoi papa! zegt Daisy blij. Hoi. bromt vader. Hij zit de krant te lezen aan de ontbijt tafel. Daisy komt erbij zitten. Vader legt de krant neer. Ik wil dat je jou relatie met Jason verbreekt. zegt vader boos. Waarom? Ik hou van Jason. zegt Daisy een beetje verbaasd. Je bent er veel te jong voor. zegt vader. Ik ben geen zes meer. zegt Daisy boos. Ik wil het gewoon niet hebben, punt uit. roep vader boos. Dat bepaal jij niet voor mij! roept Daisy. Ownee, jij mag Jason niet meer zien jonge dame. Je maakt het uit en hebt twee weken huisarrest. roept vader kwaad. Daisy krijgt tranen in haar ogen en roept: Ik doe helemaal niets, ik hou van Jason en wil met hem verder! Ze rent naar haar kamer. Ze gooit de deur met een klap achter zich dicht en laat zich op haar bed vallen. Jason is haar zo dierbaar. Ze wil hem niet kwijt alleen maar omdat haar vader er moeite mee heeft. En haar moeder en Mike vinden het toch goed? En Lotte en Tina vinden Jason heel aardig. Ze gaat het niet uitmaken alleen omdat haar vader ermee zit. Dat heeft ze zelfs niet voor haar vader over.

Reageer (3)

  • Duchesse

    ooh; kei erg

    1 decennium geleden
  • daredreaming

    Leuk!!

    arme Daisy :(

    Snel verder!!

    1 decennium geleden
  • Daystar

    Nice maar ik ga zo weg:0

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen