Foto bij Het gaat eindelijk gewoon

Eindelijk hebben de meiden een gewone schookdag zonder dat er iets bijzonders gebeurt. Dit is een van de saaiere hoofdstukken, maar ik moet het opvullen om straks weer een nieuwe, spannende verhaallijn te schrijven. Dus lees maar. Maar het houdt nog niet veel in!

De meiden hebben net de eerste drie uur les gehad. Ze zitten in de kantine met Alex en Jason. Jason en Daisy zijn steeds aan het zoenen. En Tina en Alex lopen steeds grappen te maken over die leraar met zijn schapenkapsel. Lotte zit er maar een beetje bij. Daisy ziet dat opeens. Lotte, wat is er? vraagt ze. Ik voel me een beetje het vijfde wil aan de wagen. zegt Lotte. Sorry. zegt Daisy. Wij zijn hier lol aan het maken, terwijl jij niemand hebt. Lotte knikt. Wat wil jij doen? vraagt Jason aan Lotte. Ook een vriendje zoeken. zegt Lotte. Tina schiet opeens in de lach. Dat komt vast wel Lotje. zegt ze. Ik denk het. zegt Lotte. Dan komt de vriend van Jason aanlopen. Heey Maat. zegt hij. Heey Bruce. zegt Jason. Je zit alleen maar te kleffen met je vriendin! zegt Bruce lacherig. Jij bent jaloers dat jij niet zo'n lieve vriendin Als Daisy hebt. lacht Jason. Bruce knikt. Alex en Tina staan op. Wij lopen even naar de kluisjes. zegt Tina. Ja, ga daar maar lekker zoenen. grapt Lotte. Tina lacht flauw en loopt samen met Alex weg. Kom je in de tweede pauze bij ons zitten? vraagt Bruce aan Jason. Jason kijkt Daisy aan: Vind je dat goed? Tuurlijk, dan ga ik in de tweede pauze lekker met Lotte kletsen. zegt Daisy. Jason zoent haar. Ow ow ow. zegt Bruce. Lekker onbleefd om hier te gaan tongzoenen. Lotte en Daisy beginnen te lachen. Jason kijkt zijn vriend een beetje boos aan en zegt: Ik tong wanneer ik maar wil hoor. Bruce doet alsof hij bang is en zegt: Als je in de tweede pauze maar niet gaat tongzoenen, want dan is mijn eetlust verpest! Bruce loopt lachend weg. Dat noemt zich een vriend. zegt Jason hoofdschuddend. Is Bruce niks voor jou Lotte? vraagt Daisy. Wie? Hij, echt niet! zegt Lotte zeker. Jullie passen wel leuk bij elkaar. gaat Daisy verder. Dais, het gaat niet gebeuren, hij heeft nog nooit getongt! zegt Lotte afkeurend. Nou en.. zegt Daisy. Alles is een eerste keer. Het gebeurt niet! zegt Lotte. Owkee, owkee. zegt Daisy. Dan gaat de schoolbel. Jason en Daisy zoenen elkaar nog snel en dan loopt ze met Lotte mee, naar de volgende les.

Reageer (2)

  • daredreaming

    Leuk :)


    Snel verderr!!

    1 decennium geleden
  • Daystar

    Idd een beetje saai. Maar ik heb gehoord wat er allemaal gaat gebeuren.....

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen