Foto bij Vader trekt bij

De titel zegt het al!

Daisy komt thuis uit school, ze is al vroeg uit van school. Het is pas half twee. Moeder en vader zijn werken en Mike is op school. Daisy ploft op de bank neer. Ze wil de tv aan zetten, maar dan gaat de telefoon. Met Daisy. zegt Daisy. Heey met Tina. zegt Tina. Heey, bel je voor het huiswerk of verveel je je? vraagt Daisy. Nou, ik bel om iets te zeggen. Ik weet het ook pas net. zegt Tina. Is het erg? vraagt Daisy bezorgd. Weet ik niet, het is, er komen twee nieuwe meisjes in de klas. Een tweeling. zegt Tina. Wat is daar zo erg aan? vraagt Daisy verbaasd. Niks hoor. andwoord Tina. Alleen er gaan ook mensen uit onze klas, alleen weet ik niet wie. Wij zullen dat toch niet zijn hoop ik. zegt Daisy. Ik hoop het ook niet. Maar het ergen is... Alles kan. zegt Tina. Ja, het is te hopen dat het leuke meiden zijn. zegt Daisy. Ik weet niet, we zullen wel zien! zegt Tina. Maar dan zie ik je morgen wel weer. zegt Daisy. Doei! zegt Tina. Daisy hangt op. Wie zou er uit dat klas verdwijnen? Tina, Lotte of zij? Of misschien wel heel iemand anders. Toch is het te hopen dat de meiden bij elkaar blijven. Dan hoort Daisy de voordeur open gaan. Het zijn moeder en Mike. Hoi Dais. zegt moeder. Mike loopt naar de tv en zet hem aan. Mama, is papa alweer bij bij gedraaid? vraagt Daisy ernstig. Ik denk het wel. zegt moeder. Ik heb wel anderhalf uur met hem erover gepraat. zegt moeder. Maar, je moet zelf maar met hem er verder over praten. zegt moeder. Daisy knikt. Zal ik doen. zegt Daisy. Fijn, dan ga ik aan het eten beginnen. zegt Moeder. Ze loopt naar de keuken. Daisy gaat samen met Mike een playstation spel doen.

Als het eten bijna klaar is komt vader thuis van zijn werk. Hij loopt naar de woonkamer en gebaart naar Daisy dat ze moet mee komen. Daisy en Mike houden op met het spel en Daisy loopt met vader mee naar boven. Ze gaan naar het computer kamertje. Vader doet de deur achter zich dicht. Ben je echt gelukkig met Jason? vraagt vader. Ja, papa, heel erg. Ik hou van hem. zegt Daisy. Mag ik je iets vragen? vraagt vader. Ja. zegt Daisy. Zal je altijd van je vader blijven houden, nu ik niet meer de enige man ben in je leven? vraagt vader. Dat is het he? vraagt Daisy, Jij bent bang dat ik meer van Jason hou dan van jou. Vader knikt. Papa, ik hou even veel van je als dat ik van Jason hou. Echt waar? vraagt vader. Natuurlijk. zegt Daisy. Vader knikt blij. Hij geeft haar een zoen op haar wang. Kom, we gaan eten. zegt hij. Daisy knikt. Ze lopen naar beneden. Daisy is blij dat alles weer goed is.

Reageer (2)

  • Duchesse

    mooi mooi :)
    xx

    1 decennium geleden
  • Daystar

    Acctiveer nog snel een deel:D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen