Foto bij De nieuwe tweeling

Dit is de nieuwe tweeling die bij de meiden op school komt!

Daisy wil net met haar fiets naar buiten rijden als Jason voor de deur staat met zijn scooter. Je hebt je scooter bewijs gehaald! zegt Daisy blij. Jason knikt. Mooie scooter. zegt Daisy. Bedank lief. zegt Jason blij. Zet je fiets maar weer in de garage, jij gaat achterop. Daisy lacht. Dat durf ik niet hoor. Jason stapt van zijn scooter af. Jawel lief, dat durf je wel. zegt hij. Hij zet haar fiets in de garage en stapt weer op zijn scooter. Moeten we geen helm op? vraagt Daisy. Nee, dat hoeft niet hoor. zegt Jason. Daisy gaat aarzelend achterop zitten. Zit je goed prinses? vraagt Jason. Ja prima. zegt Daisy. Hou je goed vast aan me. zegt Jason. Met plezier! lacht Daisy. Samen rijden ze weg.

Als ze op school aankomen is Lotte er al. Wow! Lotte komt naar Jason en Daisy lopen. Stoer zeg! een vriendje met een scooter! zegt Lotte onder de indruk. Ja. zegt Daisy. Vond je het nou nog eng? vraagt Jason lacherig. Nee, helemaal niet hoor. zegt Daisy. Ze stappen af. Jason gaat zijn scooter weg zetten. Daisy geeft hem een kus en loopt met Lotte mee de school in. Tina is al binnen. Heey Tina. zegt Lotte en Daisy. Tina zegt niks, maar wijst naar twee meisjes. De meiden kijken naar die meisjes. Ze zien het allebei precies het zelfde uit. Allebei blond haar in een knot. Een Roze shirt met een roze broek en roze hakken. Ook hebben ze een roze schooltas. Alleen een van de twee heeft een pleister op haar neus. Voor de rest zijn ze helemaal het zelfde. De meiden weten niet wat ze zien. Komen die bij ons in de klas? vraagt Daisy bezorgd. Tina knikt. Ja, dat zijn ze. Lotte schrikt. Gatver wat een mode popjes. zegt ze. Ik vertrouw het nu al niet. zegt Tina. Jason en Bruce komen aanlopen. Maar die zien ook de tweeling. Wie zijn dat? vraagt Bruce. De nieuwe tweeling, uit onze klas. zegt Tina. Zitten jullie daarmee in de klas? vraagt Jason. Jep, helaas wel. zegt Daisy. Misschien zijn ze wel heel aardig. zegt Bruce. Denk het niet hoor. zegt Lotte. De tweeling komt hun kant op lopen. Ze duwen Daisy, Tina en Lotte opzij en gaan naar Jason en Bruce. Haay ik ben Marlies. zegt het ene meisje zonder pleister. En ik ben Marloes. zegt het meisje met een pleister op haar neus. Jason en Bruce kijken de meiden raar aan. Ik ben verliefd op jou. zegt Marlies tegen Jason. Jason kijkt haar fronzend aan en zegt: Ik ben.... Ja... zegt Marlies afwachten. Ik ben... Verliefd zegt Jason . Marlies wil Jason omhelzen, maar hij zegt: Ik ben verliefd op Daisy. Marlies wordt boos en vraagt: Wie is Daisy, ik vermoord haar! Ik help je wel! zegt Marloes. Dat is Daisy! Jason wijst naar Daisy. Marlies en Marloes lopem kwaad op Daisy af. Ik haat je!!! gillen ze. Fijn voor jullie. zegt Daisy. Marlies trekt aan Daisy haar haren en Marloes schopt Daisy met haar hakken. Jason duwt de tweeling op de grond. De tweeling wordt nog bozer en willen Jason slaan. Jason houdt hun armen vast en zegt: Kom je aan mijn vriendin, dan kom je aan mij. Bruce schiet in de lach en zegt: Jason gaat de matcho uithangen. De tweeling lacht ook. Ik heb me vergist in jou, jij bent een loser. zegt Marlies boos. Jason laat de armen van de tweeling los en zegt: Nu opdonderen. De tweeling loopt kwaad weg. Bruce is nog steeds aan het lacht. Daisy kust Jason. Jij bent mijn lieve superman! zegt Daisy. Voor jou altijd schatje. zegt Jason. Lotte ziet dat Bruce nog steeds lacht om zijn eigen opmerking. Jij kan wel ff dimmen. zegt ze tegen hem. Bruce luistert niet naar haar. De bel gaat. De meiden en de jongens lopen naar hun les lokaal.

Reageer (2)

  • Duchesse

    bitchfight!!
    geweldig :)

    1 decennium geleden
  • Daystar

    Haha. hij lacht om zijn eigen grapjexD Leuk verhaal. Doegggg(doeg)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen