Sorry guys for not posting for so long, but i was really busy with school and I was in Barcelona (wich was GREAT) last week :)

Het zonnetje scheen vrolijk en maakte mijn dag nog beter dan die al was. Mijn hand was nog steeds verbonden met die van Niall, ik had een One Direction shirt aan en ik voelde me ontzettend verliefd. We slenterden rustig door de winkelstraat en kwamen uit op een plein met bankjes. Ik wilde Niall meetrekken maar hij bleef stokstijf stilstaan. 'What's wrong?' vroeg ik hem bezorgd. Misschien was er wel papparazzi of zo. 'Can we sit somewhere else?' vroeg Niall zenuwachtig. 'Why?' vroeg ik nieuwsgierig. Niall gaf geen antwoord maar keek langs me heen. Ik volgde zijn blik en grinnikte. Op het plein was een grote zwerm duiven neergestreken. 'Nah, I think you should face your fears,' zei ik plagend en trok hem resoluut mee naar het bankje. Gelijk plofte hij neer en sloeg zijn arm om me heen. 'Tell them to stay away from me,' zei Niall zenuwachtig terwijl hij zijn blik angstig op de duiven gericht hield. Ik moest moeite doen om niet in lachen uit te barsten. 'I've done this before, you know,' zei Niall opeens. Vreemd keek ik hem aan. Wie had hem nog meer overgehaald? 'I once fed the pigeons,with Louis,' zei hij. 'Do you still have the food?' vroeg ik. Ik had een geweldig plan bedacht. 'Yeah, somewhere in our appartment I think,' zei Niall onverschillig. 'Great!' Ik stond op en pakte zijn hand. 'Wait.. What?' vroeg Niall bang. Ik glimlachte als antwoord. 'No!' zeurde Niall. Ik trok hem omhoog. 'Oh yeah,' zei ik lachend.

'I can't believe I'm gonna do this again. Last time ended up in a disaster and a lot of pigeon poo,' zei Niall toen we voor de deur van zijn huis stonden. 'What if the're gonna attack me!' zei Niall bang. 'They won't, believe me,' zei ik geruststellend. De duiven waren wel het laatste waar ik me zorgen over maakte. Niall had me zojuist in de auto verteld dat hij samenwoonde met de rest van One Direction en dat ze allemaal thuis waren, inclusief vriendinnetjes. Toen had ik buikpijn gekregen en het was niet meer opgehouden. Zo zenuwachtig was ik. Wat als ze me niet leuk vonden? Niall voelde in zijn zakken. 'Forgot my keys, we're lucky the lads are home,' zei hij glimlachend. 'Or maybe not.' zei hij. 'Forget it Niall, we would have bought the pigeon food if no one was home,' Niall keek me quasi-boos aan en drukte op de deurbel. Mijn glimlach vervaagde toen ik iemand hoorde lopen binnen. Niall pakte mijn hand vast. 'Don't worry. They'll like you,' zei hij geruststellend. Ik glimlachte zenuwachtig naar hem en schrok toen de deur openging. Er stond echter niemand. Blijkbaar was dat heel normaal want Niall trok me mee naar binnen en gooide de deur achter ons dicht. Hij liep door het smalle gangetje en deed een andere deur open. We kwamen uit in een gezellige woonkamer waar alle jongens met hun vriendinnen zaten. Ze vielen stil en staarden me aan. 'Erm guys, this is Honey,' zei Niall met een rood hoofd. Ik keek naar hem en had zin om zijn gezicht te zoenen. Hij was zo schattig als hij bloosde. Niall liet mijn hand los en liep naar de deur. 'I'm gonna search for the pigeon food, you wait here,' zei hij voor hij om de hoek verdween. Ongemakkelijk bleef ik staan. Eleanor stond op en liep naar me toe. 'Don't be so shy baby! You can sit next to Lou and me.' Ze leidde me naar het enige lege plekje op de bank en ik ging zachtjes zitten. Eleanor ging naast me zitten en pakte Louis' hand. 'So, You must be amazing,' zei Louis. 'Why?' vroeg ik verlegen. 'Niall's gonna feed the pigeons. I'm the only one who can force him to do that, and I'm amazing, so are you,' zei Louis terwijl hij zichzelf een schouderklopje gaf. Eleanor gaf hem plagend een klapje in zijn gezicht. 'He's not always like this, he just wants to make a good impression,' legde ze uit. 'And I managed. Look, she already loves me,' zei Louis. Nerveus glimlachte ik. 'I can't find it!' schreeuwde Niall opeens naar beneden. 'It's in the back of my closet!' riep Louis. 'What is pigeon food doing in your closet?' vroeg Eleanor. Louis glimlachte. 'I was keeping it for Niall, in case he wanted to feed the pigeons to get over his fears. Wich is now.' Hij gaf Eleanor een kusje. Ik keek de andere kant op en keek recht in de ogen van Zayn. Naast hem zat Perrie en ze keken me vriendelijk aan. 'I'm Perrie, welcome in One Direction House,' Ik grinnikte. 'Thanks.' Ik hoorde gestommel op de trap en ik stond op. Niall strompelde naar beneden met een enorme zak duivenvoer. Het zweet stond op zijn voorhoofd. Mijn God, die jongen had echt geen conditie. 'Ready to go?' vroeg hij. Ik knikte en liep naar de voordeur. Niall sleepte de zak naar de deur en ik opende hem snel. Ik liep achter hem naar buiten en deed de kofferbak van de auto open, die verrassend klein was voor zo'n luxe auto. Samen tilden we de zak erin, stapten in en reden weg.

'Don't panic, okay?' vroeg ik Niall. Hij knikte zenuwachtig en zette de zak op het bankje. Ik maakte hem open. 'I'll do it first,' bood ik aan. Ik haalde een handje voer uit de zak en deed een paar stappen naar voren. Gelijk vlogen er zo'n twintig duiven op me af. Ik gilde toen ze allemaal op mijn arm gingen zitten. Niall had gelijk, dit was best eng. Gelukkig deed het geen pijn. Toen mijn hand leeg was, zaten de duiven tot mijn verbazing nog steeds op mijn arm. Niall was wit weggetrokken en keek met een angstig gezicht naar mijn arm. 'Please take some food! They'll go away from me,' panikeerde ik. Trillend pakte Niall een handje eten en hield het zo ver mogelijk van zich af. Gelijk vlogen alle duiven van mijn arm naar zijn arm. Opgelucht ademde ik uit. Ik keek naar Niall en zag dat hij zijn ogen dicht hield. Toen er een duif op zijn hoofd ging zitten, schreeuwde hij het uit, liet het eten vallen en rende naar de andere kant van het plein. De duiven streken neer op de grond. Ik pieste bijna in mijn broek van het lachen. Niall stond nog steeds te trilllen en keek met afschuw naar mijn favoriete vogels. Plotseling hoorde ik een klik. Ik draaide me om en zag aan de overkant een fotograaf staan. Snel gooide ik de helft van de zak duivenvoer leeg en rende zo snel mogelijk naar Niall toe. 'Papparazzo,' hijgde ik. 'Shit,' mompelde Niall. Hij nam de zak duivenvoer van me over en we liepen snel terug naar de auto. 'Put on your sunglasses,' beval Niall me. Snel deed ik ze op en stapte in de auto. Niall zette een pet en een zonnebril op en scheurde gelijk weg.

Niall belde weer aan.We waren allebei een beetje gestressed. Louis deed de deur open en keek ons verbaasd aan. 'What's going on?' 'Papparazzo,' zuchtte Niall. Louis keek moeilijk. 'I know the feeling man..' en hij gaf Niall een schouderklopje. Dit keer liep ik achter Niall aan naar boven. Hij borg de zak duivenvoer op en plofte neer op Louis' bed. Ik ging naast hem zitten en pakte zijn hand. Niall zuchtte. 'It might sound a little paranoia, but I need to ask you a very important question..' zei Niall zacht. 'Ask away,' zei ik. 'Look, I know you're a fan, and I know I met you at a concert and I know you can't believe that you're dating me, but I need to know.. You're not dating me for fame, are you?' vroeg Niall zenuwachtig. 'No! Of course not!' zei ik beledigd. 'You're not dating me because I'm in One Direction?' Mijn mond viel open. 'No baby no! I like you, because you're you! I like you for your smile, your eyes, your hair, everything! Everything except for the fame,' zei ik. Niall bleef even stil. 'I'm sorry, I needed to ask.. And just so you know, I like you too,' zei hij uiteindelijk. Ik glimlachte. We keken elkaar even aan en Niall boog zich naar voren. Zijn lippen plaatsten een kusje net naast mijn mondhoek en lieten de vlinders in mijn buik exploderen. Ik voelde het bloed naar mijn hoofd stromen en ik glimlachte nerveus. Niall was ook helemaal rood geworden en hij keek me lief aan. 'Let's grab some food,' zei hij zacht en hij stond op. Ik volgde hem naar beneden om daar een knipoog te krijgen van Eleanor. 'That was really sweet,' zei Louis. 'What you told Niall,' legde hij uit. 'Oh that..' zei ik zachtjes en ik keek naar de grond. Niall pakte mijn hand. 'We're going to town, See you!,' Zei hij. We liepen weer naar buiten. Niall liet mijn hand los en pakte zijn autosleutels. Ik sloot mijn ogen en genoot van het zonnetje. Plotseling voelde ik Niall's armen om mijn middel. Mijn buik explodeerde toen hij zijn hoofd in mijn nek legde. 'Am I allowed to say that you're really pretty?' mompelde hij. Ik glimlachte. 'Thankyou, and yes you are,' zei ik. Volgens mij keek ik echt heel dromerig. Er werd hard gebonsd op het raam. Niall liet me gelijk los en draaide zich om. Louis, Zayn en Harry zaten grijnzend voor het raam. Louis maakte zelfs een hartje met zijn hand en Harry stak zijn duim op. Ik stapte met een rood hoofd in de auto en keek naar Niall die zijn middelvinger op stak naar zijn vrienden. Hij stapte ook met een rood hoofd in de auto en al snel reden we weg.

Niall parkeerde de auto weer op hetzelfde plekje. Snel verlieten we het duivenplein en liepen naar het centrum. Niall pakte opnieuw mijn hand. 'Shall we grab some pizza?' vroeg hij. 'Yeah good,' knikte ik. We liepen een pizzeria binnen en Niall bestelde twee pizza Hawaï's. We zochten een tafeltje op en gingen tegenover elkaar zitten. Ik nam een hap van mijn pizza. 'This is so good!,' zei ik verwonderd. 'This is the best pizzeria in London,' zei Niall wijs. 'But I'm glad you love it,' lachte hij. 'I really do, I've never eaten a pizza as good as this,' zei ik overdreven. Niall lachte. 'I'm happy you eat. I once datet a girl who didn't eat at all, she was just counting all the calories and she only had a salad, I don't understand that kind of girls' zei Niall onbegrijpend. Ik knikte. 'I know what you mean. Some girls in my class look so weird at me when I'm eating chocolate or something,' Niall fronste en nam een hap van zijn pizza. 'I'd rather have a girl who eats as much as me,' zei hij met zijn mond vol. Ik lachte en at mijn pizza verder op.

'Maybe we can go to the new Twilight movie?' vroeg Niall toen we bij de bioscoop aankwamen. 'Yes!' zei ik blij en ik klapte in mijn handen. 'Are you Twiheart?' vroeg Niall nieuwsgierig. 'Totally!' bracht ik uit. Niet te geloven dat ik met Niall naar Breaking Dawn ging. Nadat Niall de kaartjes had gekocht liepen we naar het winkeltje. Mijn oog viel op een hartvormige popcornbak. Niall volgde mijn blik. 'That one please,' zei Niall tegen de verkoper. Ik glimlachte naar hem en hij pakte mijn hand. Geduldig wachtten we tot het hart tot de rand was gevuld voor we naar de zaal liepen. 'Shall we sit in the back?' vroeg Niall. Ik knikte en liep achter hem aan. We ploften neer op de comfortabele stoelen en wachtten tot de film begon. Toen de lichten dimden sloeg Niall zijn arm om me heen en drukte me stevig tegen zich aan.
Toen de film een tijdje bezig was liet Niall zachtjes zijn hoofd tegen mijn hoofd aanleunen. Zijn lippen plaatsten een kusje op mijn wang en gleden langzaam naar mijn nek. Ik sloot mijn ogen. De film was niet meer zo interessant. Ik draaide mijn hoofd om. Niall's lippen verlieten mijn nek en hij liet zijn voorhoofd tegen de mijne rusten. We keken elkaar aan en de vlinders in mijn buik stopten niet meer met fladderen. Ik sloot mijn ogen en drukte zachtjes mijn lippen op die van Niall. Duizend lichtjes verschenen voor mijn ogen terwijl er kortsluiting was in mijn brein. Dit moment was het meest perfecte moment ooit. Niall liet los en lachte lief terwijl hij een lok haar achter mijn oor stopte. Ik lachte en keek hem aan. Hij had schattige twinkels in zijn prachtige blauwe ogen. Niall kuste me weer en drukte me dicht tegen zich aan. Ik sloeg mijn armen om hem heen en deed mijn lippen iets van elkaar. Onze kus veranderde in een tongzoen en een wereld vol liefde opende zich in mij. Niall aaide ondertussen mijn haar. Mijn leven was echt perfect.

'I had a great time, Honey,' zei Niall lief toen hij me afzette bij mijn huis. 'Me too,' glimlachte ik. Niall sloeg zijn armen om me heen en kuste me. Toen hij me losliet was ik duizelig. Hij deed een stap naar achteren. 'I want the popcorn,' zei ik. Niall gaf de hartvormige bak met de overgebleven popcorn aan mij. 'Of course princess,' zei hij galant en kuste mijn hand. 'I think your friends miss you,' zei hij toen zijn blik afdwaalde naar het raam. Ik keek om en zag nog snel drie hoofden achter het gordijn verdwijnen. Ik grinnikte. 'I should go in,' Niall knikte. 'Bye Honey,' zei hij voor hij de auto in stapte. 'Bye Niall,' zei ik en ik keek hoe hij wegreed. Gelijk ging de voordeur open. 'TELL US ALL!' riep Rose.

Reageer (1)

  • NiallsPants

    Zoooooo Cuteeee <3 nog een stukje (aa)' voor me verjaardag? X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen