Foto bij De les wordt verpest!

Marloes (pleister) en Marlies. Gaan de meiden hun leven helemaal zuur maken.

Als de klas van Daisy bij Geschiedenis zit is het heel onrustig. De leraar is een ouder man. Hij kan de klas niet goed op oorde houden omdat hij al zevenentachtig jaar oud is. Dat weet de hele klas, behalve de tweeling. De tweeling doen hun make-up. Marloes is uitgeschoten met haar eyeliner. AAAAAAAAAAA!!!! Gilt ze door de klas. Wat is er Marla? vraagt de oude leraar. Ik heet Marloes. zegt Marloes boos. Ik ben met mijn eyeliner uitgeschoten! Marlies lacht. Hahahaha, je lijkt wel op een clown. Niet! zegt Marloes kwaad. Wel! zegt Marlies. Niet, wel, niet, wel, niet, wel. Zo gaat het de hele tijd door. Daisy kijkt naar Lotte, die Tina weer aankijkt. Wat een rot meiden. zegt Tina. Na Nederlands krijgen we te horen wie er uit onze klas gaat. fluistert Daisy sip. Ik vind dat niet eerlijk, dat er twee mensen uit onze klas moeten, alleen maar voor die achterlijke tweeling. fluistert Lotte boos. De leraar gaat verder met vertellen. Het is vijf minuten stil. Dan horen ze Marlies opeens roepen: Wanneer is deze les klaar? Ik wil mijn Jason in elkaar rammen! Dat durf jij toch niet. zegt Marloes. Wedden dat ik dat durf. zegt Marlies. Echt niet! Jij bent daar veel te miezerig voor! zegt Marloes. Marlies geeft haar een klap op haar neus. Au! Mijn neus! Gilt Marloes. Mijn pleister valt eraf! Een jongen staat op en roep: Mag die arme man nou verder les geven? De tweeling gaat weer zitten en staren elkaar boos aan. De leraar wil verder gaan, maar het les uur is al voorbij. Ze lopen naar het volgende lokaal. Ik hoop dat ze ons drieën naar een andere klas verplaatsen. zegt Lotte hoopvol. Hoezo wij? vraagt Tina. Omdat we dan weg zijn van die rot tweeling. zegt Lotte. Nee, de tweeling moet verdwijnen en niet wij. zegt Daisy. Ze lopen het Nederlandse lokaal in. De leraar Nederlands is hun Mentor. Goed, ga allemaal zitten. zegt de leraar. Ik ga jullie vertellen wie er morgen niet meer in onze klas zitten. Want we hebben twee nieuwe leerlingen zoals jullie al gemerkt hebben. Een meisje zegt: Dat hebben we zeker gemerkt meneer! De rest van de klas is het daar helemaal mee eens. Goed, de gene die morgen naar klas 3C zullen gaan zijn: Jacob van de Stroet en Lionne Maxel. De meiden kijken elkaar opgelucht aan. Wij niet. fluistert Tina. Lionne moet huilen, want nu zit ze niet meer bij haar vriendinnen. En Jacob is boos dat hij weg moet alleen vanwege de tweeling. De tweeling lacht. Ja!! Nu moeten jullie plaats maken voor ons. lacht Marloes. De leraar begint met de les. Dit worden geen leuke tijden voor de hele klas.

Reageer (3)

  • Daystar

    Leuk verhaal:D

    1 decennium geleden
  • Duchesse

    wha een vervelende kindere!!

    maar wel een leuk verhaal :)

    1 decennium geleden
  • daredreaming

    Leukkk!!

    SNel verderr!(:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen