Ralfstory:
Wauw, wauw, wauw niet te geloven dat ik Sterren Springen heb gewonnen! ‘Thanks voor alle stemmen, echt te gek dit!’ tweet ik. Ik sta in mn kleedkamer, te kijken waar mn kleren liggen. Oohja, ik had ze in mn kast gelegd! Ik doe mn kast open en kijk. Geen kleren. Huh? Ik had ze toch echt in mn kast gelegd. Dacht ik. Ik kijk weer om me heen. Ik zie echt nergens mn kleren. Hoe kan dit, ben ik scheel geworden ofzo? Ik doorzoek heel mn kleedkamer, maar ik kan nergens mn kleren vinden. Ik krijg een smsje van Nino. ‘Kom je nog? Je bent zo lang bezig ;p. X’ ‘Ik kan mn kleren niet vinden haha. X’ stuur ik terug. ‘Zal ik helpen zoeken? ;) X’ krijg ik weer als antwoord. ‘Doe maar ;p. X’ Nino komt mn kleedkamer binnen. ‘Hoe kun je nou je kleren kwijt zijn man?’ ‘Weet ik veel, ik dacht dat ik ze in mn kast had gelegd!’ ‘Daar had je ze toch ook gelegd?’ zegt Nino. Ik kijk m verbaasd aan. ‘Ja toch?’ zegt hij. ‘Ja, dat dacht ik dus ook, maar niet dus.’ Nino loopt naar mn kast en kijkt erin. ‘Huh? Ik zou toch zweren dat je ze hierin had gelegd.’ Opeens zie ik een briefje op de grond liggen. Ik pak het briefje op en vouw hem open. ‘Als je je kleren terugwil, moet je Nino laten gaan. Kies maar’ staat erop. ‘Van wie is dit briefje!?’ roep ik. Maarja, alsof Nino dat weet. ‘Je kiest toch wel voor mij in plaats van je kleren he?’ vraagt Nino voorzichtig. ‘Tuurlijk! Ik ga wel in mn zwembroek naar huis.’ ‘Die moest je toch hier laten?’ vraagt Nino. ‘Oohja. Scheize. Ik ga niet naakt hoor! Maar ik wil jou ook niet kwijt..’ Nino kijkt me aan. ‘Je mag mijn jas hebben!’ zegt hij opeens. ‘Ik heb een lange jas, dus dat moet wel kunnen!’ Hij kijkt me heel lief aan en ook heel blij. ‘Is goed!’ zeg ik en ik geef hem een kus.

Kayleestory:
Hehe, eindelijk komen Ralf en Nino aangelopen. ‘Wat hebben jullie gedaan in de kleedkamer?’ vraagt Rick plagend. ‘We hebben mn kleren gezocht..’ zegt Ralf. ‘Zozo, was wel heftig dan, als je je kleren door de kleedkamer hebt gegooid’ zegt Rick heel erg plagend. ‘Ha. Ha.’ Zegt Ralf heel droog. ‘Maar serieus, mn kleren zijn echt weg. Kijk maar.’ Zegt hij en hij geeft een briefje. Rick leest het voor. ‘En nu?’ vraagt hij. ‘Ik krijg Nino zn jas, zodat ik niet naakt meehoef.’ ‘Ooh, dat vindt Nino niet erg hoor, als je naakt zou moeten.’ ‘Rick, ophouden met die oversexte opmerkingen.’ Zegt Heleen een beetje geïrriteerd. Rick kijkt naar de grond ‘Sorry hoor..’ zegt hij zachtjes. ‘Kom, we gaan mn jas halen.’ Zegt Nino om de stilte te onderbreken. We lopen naar Nino zn jas toe en Ralf trekt Nino hem aan. Hij gaat voor me staan en doet alsof hij gaat strippen. Ik ga helemaal stuk en Ralf en Nino ook. ‘Bedankt dat je er vanavond was’ zegt Ralf en hij geeft me een knuffel. ‘Graag gedaan’ zeg ik. ‘Ik ben echt blij dat alles weer goed is en echt, sorry..’ ‘Het is al goed Kayl’ zegt ie en hij glimlacht. Dat zegt ie nou bijna altijd, ‘Kayl’. Om me te plagen, want hij weet dat ik het vervelend vindt. Ik steek mn tong naar m uit en doe alsof ik hem negeer. ‘Ik houd ook van jou hoor’ roept Ralf achter me. Ik draai me om en glimlach een beetje. Ik zie Ralf met een hele grote bigsmile daar staan. Typisch Ralf. Ik moet keihard lachen en Ralf komt naar me toe gelopen en legt een arm om me heen. Met zn allen lopen we naar de auto.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen