Foto bij Schooluitje

De klas van de meiden krijgen een brief dat ze een school uitje hebben

Het is het einde van de schooldag. De meiden hebben net een brief gekregen waarin staat dat ze op een scooluitje gaan. Ze kunnen kiezen om naar Londen te gaan, Parijs, Snowboard vakantie of in Nederland blijven naar een overlevings kamp. De meiden willen heel graag naar Londen. Maar Daisy en Tina willen eerst weten wat Jason en Alex gaan doen. De meiden hebben hun jas gepakt uit hun kluisjes als de tweeling aankomt lopen. Ik wil naar Parijs, Marlies. zegt Marloes tegen haar zus. Nee, ik wil naar Londen! zegt Marlies. We gaan naar Parijs! zegt Marloes kibbig. Nee, naar Londen. zegt Marlies. Parijs, Londen, Parijs, Londen!!!! De meiden schudden hun hoofden en lopen door. De eerste schooldag voor die tweeling en nu al een slechte naam. zegt Daisy. Ze maken ook steeds ruzie. zegt Lotte. Jason komt al aanlopen. Hij geeft Daisy een kus en vraagt: Waar wil jij heen lief, met het schooluitje?? Wij willen heel graag naar Londen toe. zegt Daisy. Dan ga ik ook naar Londen. zegt Jason. En je vrienden dan? vraagt Daisy. Ach, maakt niet uit, ik wil bij jou zijn. zegt Jason lief. Zeker weten? vraagt Daisy. Heel zeker. zegt Jason. Want Bruce wil ook naar Londen. Lotte trekt meteen een raar gezicht. Gaat hij ook mee? vraagt Lotte. Jason knikt ja. Alex komt aanlopen en strijkt door Tina haar haren. Wat ga jij doen met het schooluitje? vraagt ze. Ik weet niet wat jij wil, maar mijn vrienden gaan allemaal naar het overlevings kamp, maar mij lijkt het niet zo geweldig. Wij willen naar Londen. zegt Tina besloten. Nou owkee, ik ga met jou mee. Zo'n overlevings kamp is toch niks voor mij. zegt Alex. Tina zoent Alex. Daisy neemt afscheid van haar vriendinnen en loopt mee naar de scooter van Jason. Ze gaan zitten en rijden weg. Als ze lang de tweeling rijden gilt de tweeling: Gatver! Doe dat vieze rook ding weg. Dat heet een scooter! roept Daisy terug. De tweeling kijkt boos. Jason en Daisy rijden lachend de straat uit. Hahaha, die tweeling toch. zegt Daisy. Zijn ze de hele dag al zo vervelend? vraagt Jason. Ja. Echt niet normaal. zegt Daisy. Samen rijden ze naar Daisy haar huis. Als ze daar zijn stapt Daisy af. Ze zoent Jason. Zal ik je morgen weer ophalen? vraagt hij. Ja, leuk! zegt Daisy. Tot morgen Angel! zegt Jason. Tot morgen hunk! zegt Daisy.

Reageer (2)

  • Daystar

    Nou jha zeg!!!!!!!!!!!!:O

    1 decennium geleden
  • EvaOverdreva

    Omg ik had vandaag een 'klassenuitje' XD
    fitness centrum -_-
    ik had nie gezien dat jij nog wat deeltjes erbij had xD :$

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen