Foto bij Lastig vallen

Daisy gaat toestemming vragen voor het schooluitje. Daarna wordt ze lastig gevallen.

De familie de winter is net klaar met eten. Vader en Mike ruimen de tafel af. Moeder gaat de rest van de was nog even doen. Daisy zoekt de brief van school in haar tas. Als ze die gevonden heeft loopt ze naar haar vader. Papa. zegt ze. Dit is van school. Vader pakt de brief aan. Ah, je gaat op school uitje, leuk. Waar ga je heen? We hebben met de hele groep bestloten om naar Londen te gaan. zegt Daisy. Wat leuk, voor een week toch? vraagt vader. Ja, voor een week. zegt Daisy. Vader zet zijn handtekening op de brief en haalt de overschrijvingskaart van de brief. Hij vult het bedrag in. Daisy loopt naar boven naar haar kamer. Morgen gaat ze even naar Silvie haar graf toe, een bloem neerleggen en even kijken hoe het gaat. Daisy wil haar laptop pakken als ze opeens hard getik hoort. Ze kijkt om zich heen. Ze zet haar laptop aan en gaat op bed zitten. Ze hoort weer getik. Daisy denkt dat het de wind zal zijn, maar het getik wordt steeds harder. Daisy loopt naar het raam, daar komt het geluid vandaan. Ze kijkt voorzichtig uit het raam en ziet: De tweeling!!! Ze zijn kleine steentjes naar Daisy haar raam aan het gooien. Daisy doet het raam open en roept: Heey, wat doen jullie hier? Eh, wij? vraagt Marlies alsof ze van niks weet. Wat doen jullie bij mijn huis en waarom gooien jullie steentjes tegen mijn raam? vraagt Daisy boos. Nou ehm, wij willen graag eh... zegt Marloes onzeker. Jason tips! roept Marlies. Het laatste waar ik met jullie over praat is Jason. zegt Daisy boos. Marlies en Marloes lachten. Daisy doet het raam dicht en schudt haar hoofd. Die tweeling is echt iets van plan. bedenkt ze. Ze pakt haar laptop weer en zoekt infomatie op internet over Londen. Ze vindt de mooiste en leukste dingen. Ze heeft er echt zin in. Het is te hopen dat de tweeling niet mee gaat. Dan wordt er op de deur van Daisy haar kamer geklopt. Daisy doet de deur open en ziet de tweeling staan. Hoi Daisy! zeggen ze tegelijk. Wie heeft jullie binnen gelaten? vraagt Daisy boos. Je lieve schattige broertje. zegt Marloes. Willen jullie alsjeblieft vertrekken? vraagt Daisy klam, maar boos. Nee, daar hebben wij geen zin in, wij willen weten wat jij zo leuk vind aan Jason. zegt Marlies overdreven. Dat bestpreek ik lekker niet met jullie. zegt Daisy. Dus je houdt niet van hem he? lacht Marloes. Natuurlijk wel! zegt Daisy. Zo weinig, dat je het niet met ons bespreekt. zegt Marlies. Ik wil dat jullie weg gaan en mij, mijn vriendinnen en mijn vriendje met rust laten! zegt Daist kwaad. De tweeling barst weer in lachen uit. Hahahaha, wij hebben daar geen zin in! zegt Marloes. Nee, jullie doen niet aardig tegen ons, dus wij ook niet tegen jullie. zegt Marlies. Duh, omdat jullie ook niet aardig zijn! zegt Daisy. Nee, wij zijn ZO gemeen! zegt Marloes. Ze beginnen weer te lachen. Nu opdonderen! zegt Daisy woedend. De tweeling schrikt. Best, maar Jason wordt van mij. zegt Marlies. Nee, van mij! zegt Marloes. Van mij pleisterkop! zegt Marlies. Van mij, van mij, van mij, van mij!!! Daisy gooit haar slaapkamer deur dicht. Na een minuut hoort ze de voordeur open en dicht gaan. Ze zijn dus weg. Toch voelt Daisy zich niet lekker. Ze gaan Jason afpakken en ze is bang dat dat met succes gaat gebeuren.

Reageer (2)

  • Daystar

    Jaaaaaa leuk:D:D:D:D

    1 decennium geleden
  • daredreaming

    ooeeh,, spannend,,

    SNel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen