Foto bij Londen, here we come!

De hele school gaat vandaag naar Parijs, Londen, op survivel kamp of op snowboard kamp. Daisy en haar vrienden gaan naar Londen. Met de bus.

Het is half zeven 's ochtends. Alle leerlingen zijn op school. Ze vertrekken vroeg. Alleen de leerlingen die op survivel kamp gaan, vertrekken pas om tien uur. Daisy staat met haar ouders en haar broertje op het schoolplein. Er staan wel meer ouders, broers, zussen, opa's en oma's. Jason is er met zijn ouders en zijn zus Mirella. Daisy haar ouders lopen naar de ouders van Jason om zich aan hun voor te stellen. Ook Lotte haar ouders zijn er. Tina haar ouders zijn er, en Tina haar oudere broer Thomas en haar jongere zusje Brechtje. De meiden staan met elkaar te praten. Daisy vertelt over wat voor liefs Jason tegen haar had gezegt. Dan zien ze de tweeling op school komen. Hun ouders zien er gewoon heel aardig uit. De tweeling maakt weer ruzie over welke roze koffer van wie is. Het lijkt wel alsof hun ouders zich voor hun dochters schamen. Tina wordt geroepen door haar ouders en Lotte loopt ook maar naar haar ouders. De ouders van Daisy komen aanlopen. Wat een lieve mensen zijn de ouders van Jason. zegt moeder. Ja he! zegt Daisy tevreden. Mike komt aanrennen. Mirella is ook aardig! roept hij. Vader en moeder lachen. Dan horen ze dat ze in de bus moeten. Daisy omhelsd haar vader en Mike. Moeder omhelsd haar wel vier keer. Ze gaat haar dochter missen. Dan gaat Daisy de bus in. Lotte zit er al. Daisy gaat naast Lotte zitten. Aan de andere kant zitten Tina en Alex en achter hun zitten Jason en Bruce. Opeens komt de tweeling de bus binnen. Lotte, Daisy en Tina kijken elkaar balend aan. Hallo! Gillen ze door de bus. Ze hebben allebei hun haar in een vlecht, een fel roze jas en een roze rokje aan. En hele grote roze naaldhakken. Ze lopen door de bus. Er is bijna geen plek meer. Dan zien ze Jason zitten. Jason. zegt Marlies lief. Mogen we bij jou op schoot? vraagt Marloes schattig. Jason gebaart dat ze mogen zitten. De tweeling wil gaan zitten maar bruce die op de stoel bij het gang pak zit steekt zijn benen opeens in de lucht. Marloes kijgen een schoen van Bruce in haar gezicht en Marlies een knie van Bruce. AU!!! Gillen ze allebei. Jason en Bruce beginnen te lachen en geven elkaar een high five. Marlies gilt dat Bruce haar make-up heeft verpest en Marloes gilt dat haar pleister op haar neus pijn doet. De meiden en Alex liggen ook in een deuk. De tweeling kijkt boos naar Bruce en lopen naar helemaal achterin de bus. Goei grap boys! zegt Lotte.De bus begint te rijden. Iedereen begint te zwaaien naar zijn familie. Ze zijn nu echt opweg!

Reageer (3)

  • Daystar

    HahahaxD Goed van hun(Y)

    1 decennium geleden
  • EvaOverdreva

    aijajah xD
    snel verderr! <3
    stoere bus xD

    1 decennium geleden
  • daredreaming

    Whaha:P

    Snel verderr!! (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen