Foto bij [TC] I would climb the highest mountain, if you ask me to <333 \\55//

vorige keer:
Ik blijf naar hem kijken, zonder dat hij het doorheeft. Het gras rond hem glinstert in het maanlicht. Ik steun op mijn hand en blijf vertederd naar hem kijken. Hoe kan iets in deze wereld zo perfect zijn? Ik voel langs mijn kaak. Bill en ik zouden op elkaar moeten lijken als we tweeling waren, toch? Waarom zie ik dan zoveel verschil? Nou ja, zoveel ook weer niet.. Maar ik ben toch wel wat breder en iets bruiner dan hem. Ik blijf naar hem staren en plots kijkt hij deze kant op. Als hij mij in het raam ziet, gaat hij recht zitten. Ik glimlach naar hem, maar hij doet niks. Hij blijft me enkel aankijken. Dan hoor ik hem zuchten, zie hem opstaan en dan naar binnen lopen. Ik zucht en druk mijn sigaret uit, om hem vervolgens uit het raam te gooien. Wat ben ik toch weer goed voor het milieu. Ik lach van m`n eigen gedachte en ga op bed liggen. Als ik Bill's droevige ogen weer voor me zie verdwijnt de grijns weer. Ik ga op mijn zij liggen en sluit mijn ogen. Ik mis hem...
bedankt voor jullie reacties <333

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (12)

  • VampireFangs

    xD

    1 decennium geleden
  • Reallife

    OOO.. Snel verder!!

    1 decennium geleden
  • ganja

    snel verderxxxxxxxxxxxxxxx

    1 decennium geleden
  • sponscake

    tja niemand kan de verleiding van Astrids hoerenhuis weerstaan MWHAHAHHA (6)

    1 decennium geleden
  • Sjannekeee

    :O
    snel verder!
    dit is echt zielig!
    Tom mocht dit niet doen!
    kuzzies mij(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen