Het was de rest van de avond heel erg stil. Harry, Niall en Zayn gingen al vroeg naar huis. Louis was er niet meer helemaal bij met zijn hoofd. "Wie zou de volgende zijn?" Zei ik stilletjes. Louis zei niets, hij pakte me hand en nam me mee naar boven. Hij deed zijn shirt uit en een trainingsbroek aan. Ik trok ook mijn pyama aan. We gingen samen in bed liggen. Zijn borst was warm. Hij sloeg zijn armen om me heen. "Ik ben bang." "Je hoeft niet bang te zijn, ik zal er altijd voor je zijn." Dat idee stelde me gerust maar toch. Het bleef spoken in mijn hoofd. Ik besefte me dat we nog nooit zo hebben gelegen. Hij heeft me nog nooit zo sterk vast gehad. Mijn hard begon sneller te kloppen. "Louis?" Er gebeurde iets. Precies op het goede moment. Hij zoende me. Het was een geweldig gevoeld. Hoelang zou het geduurd hebben. Voor mijn idee maar 1 minuut, maar in realiteit wel 10 minuten ofzo. Het voelde goed. Het voelde alsof we voor eeuwig verbonden zouden zijn. Die nacht heb ik goed geslapen. Ik heb de hele nacht tegen Louis aangelegen, ik kon heb niet meer loslaten. Rond een uur of 8 lag ik nog diep te slapen. Louis stond al op. Ongeveer een half uur later werd ik wakker. Ik merkte dat Louis weg was. Ik riep hem. Maar ik kon niet harden dan fluisterend "Louis? Louis" Toen mijn stem weer een beetje terug was, Kon ik wat harden roepen; "Louis! Louis!" Ik hoorde hem komen. Hij kwam naast me zitten op de bedrand. "Goede morgen slaapkopje. Beetje geslapen?" "Ja ging wel. Ik werd pas wakker toen jij weg was. Kan ik even douchen?" "Tuurlijk" Louis zette heel lief de douche voor me aan. "Ik ga alvast ontbijt maken." Zei Louis. Ik gaf een knikje en ging onder de douche staan. De heerlijk warme stralen, gleden van mijn rug over, over mijn billen naar beneden tot ze op de grond vielen en in het putje gingen. Steeds die gedacht die door mijn hoofd ging; "Wie is de volgende. Wie is de volgende?" Ik was bang. Maar niet bang dat het Louis was. Zayn, Harry en Niall waren al vroeg bij Louis thuis. We gingen met z'n vieren ontbijten. De stoel van Liam was leeg. Er werd geen woord gezegd. Toen iedereen klaar was met eten zei Niall heel droog: "Wie is de volgende?"

De volgende Harry, Niall, Zayn of misschien toch wel Louis. Kan Ginger Louis goed genoeg schermen zodat hij nog zal worden gespaard?

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen