'Wat ga je uhm..' Verder kwam ik niet want Trace had me helemaal in zijn macht. HIj heeft een perfecte tempo zoenen die me doet smelten. 'Seg!! KOmen jullie nog?' dringt Miley aan. We halen onze lippen van elkaar en zuchten. 'Miley!!' riepen we allebei. MIley steekt haar handen in de lucht en loopt verder. 'Vond je het goed?' fluistert TRace in mijn oor. IK knikte verlegen en loop verder. Trace haalt me in en neemt mijn hand vast. Blozend stap ik verder met Trace aan mijn hand. 'Hier zijn jullie Hot-dogs!! ZE zijn al bijna koud' pruilt Miley. We lachen en nemen de hotdog vast. Trace steekt zijn hotdog in mijn mond en kijkt me aan. 'Eet maar!' glimlacht hij. IK lach en eet zijn broodje op die hij me voert, hetzelfde doe ik bij hem en ons broodje was op. 'Zo te zien kunnen jullie goed met elkaar opschieten!!' glimlacht BIlly Ray. We knikken allebei. 'Altijd!' grinnikt Trace.

*flashback ends*

Een traan rolt uit mijn ooghoek. Ik besef nu dat we vroeger een zeer leuke tijd samen hadden, hoe komt het dat ik hem zo haat? Het is echt niet te geloven dat die afspraak met TRace al over een paar dagen is. Hoe kan ik hier uitkomen?

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen