Foto bij Alle luxe!

Dit is de hotelkamer waar ze inzitten. Je moet de extra bedden er maar bij denken.

Na een reis van meer dan 6 uur rijden, zijn ze eindelijk in Londen aangekomen. Ze rijden met hun bus naar het hotel. Wat is Londen mooi! Ze zijn langs de Big Ben gereden. Dat is een grote toren met een klok. En ze zien grote rode dubbeldekkers. Het is echt een prachtige stad. Zelfs de tweeling is er stil van. Ze komen bij het hotel aan. Dat is ook al zo mooi groot! De leerlingen stappen uit. Ze kunnen haast niet staan, zo lang hebben ze gezeten. Iedereen pakt zijn bagage en loopt met de leraren het hotel in. Binnen is het ook heel erg luxe. En mega groot. Goed klas 3,4 en 5. Roept de lerares Engels. Welkom in Londen. Jullie zullen hier een leuke week beleven. Maar jullie zijn hier niet alleen om lol te maken, we moeten ook iets leren want je bent hier met school. De leerlingen begrijpen dat. Alleen de tweeling kijkt verveeld om zich heen. De mevrouw gaat verder: Jullie slapen in dit hotel, de leraren slapen hier ook. Jullie krijgen 5 minuten de tijd om groepen van zes te vormen met wie je in een kamer wilt zitten. Een meisje uit de vijfde klas steekt haar had op: Mogen jongens en meisjes gemixt? vraagt ze. Ja, dat mag, maar als 1 iemand het er niet mee eens is, gaat het niet door. zegt de mevrouw. Iedereen begint groepen te vormen. De tweeling loopt gelijk naar Jason toe. Wil jij bij ons in de kamer komen? vraagt Marloes. Jason kijkt de tweeling aan. Nee, jullie snurken te hard. Ik ga gewoon met mijn vrienden. De tweeling kijkt elkaar aan. Snurk ik? vraagt Marlies aan Marloes. Terwijl de twee zich afvragen of ze snurken, hebben de meiden al een groep gevormt. In de groep zitten: Daisy, Lotte, Tina, Jason, Alex en Bruce. Lotte heeft er wel moeite mee dat Bruce er ook bij zit. Maarja, ze heeft geen andere keus. Iedereen heeft een groep gevormt, behalve de tweeling. Marlies en Marloes. Roept de mevrouw. Ja! roepen ze in koor. Bij wie zitten jullie in de groep? Bij Jason! andwoord de tweeling. Klopt dat Jason? vraagt mevrouw. Nee, ik ben al een groep. zegt Jason. Uiteindelijk wordt de tweeling ingedeeld bij vijfde klassers. Iedereen krijgt een kamer sleutel en zoekt zijn kamer op. Tina draait de deur van het slot. De hele groep weet niet wat ze zien. Het is echt heel groot. Er staan 4 losse bedden en 1 groot 2 persoonsbed. Ze hebben en plasma tv, een badkamer met een sauna, uitzicht op een mooi meer. De meiden staan te jubbelen van plezier. Dan komt er iemand van de leiding binnen. Bevalt de kamer? vraagt hij. Het is een man die wiskunde geeft. Ja! roepen ze in koor. Mooi. Jullie hebben anderhalf uur de tijd om even uit te rusten en je spullen uit te pakken en daarna beneden in de grote lobby melden. zegt meneer. Zullen we doen. zegt Alex. Mooi zo. De meneer gaat weer weg. De hele groep begint gelijk hun spullen uit te pakken. Als ze daar klaar mee zijn gaan ze een bed uitkiezen. Lotte en Bruce nemen allebei een apart bed. Tina en Alex hebben twee aparte bedden bij elkaar geschoven, zodat het een twee persoons bed is en Jason en Daisy nemen het twee persoonsbed dat er al staat. Bruce staat de tv uit te testen. Hij wil alle kanalen bekijken. Tina en Daisy gaan even kijken hoe de sauna werkt. Lotte is haar ouders aan het bellen dat ze goed zijn aangekomen. En Alex en Jason zijn aan het kijken wat voor lekkers er in de koelkast ligt. Dit is al een goed begin, van een leuke week!

Reageer (3)

  • Daystar

    Romantisch een 2 persoons bed:P Wat gaat er gebeuren met de tweeling?

    1 decennium geleden
  • daredreaming

    Leukk!!

    Snel verderr!!_O_

    Xx

    1 decennium geleden
  • Duchesse

    naaajs :)
    kei leuk
    snel verdr!!
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen