Foto bij The Tower bridge

Dit is the Tower bridge. De leerlingen gaan hier heen.

Klas 3, 4 en 5 lopen nu over de mooie Tower Bridge. De lerares Engels vertelt hier veel over. Nadat ze dat heeft gedaan, mogen de leerlingen rondlopen. Maar er rijden auto's. Dus moeten ze uitkijken. Mooi hier! zegt Daisy. Romantisch! roept Tina. Dat deze brug al zo'n lange geschiedenis heeft. zucht Lotte. Maar ze vinden het geweldig. Tina loopt naar Alex. Ze gaan genieten van het mooie uitzicht. Jason en Bruce komen bij Daisy en Lotte staan. Prachtig he?! zegt Jason. Heel mooi. zegt Daisy. Bruce slaat een arm om Lotte heen. Lotte wil zich eruit trekken, maar Bruce zegt: We laten dat stel even alleen. Lotte knikt, maar duwt Bruce zijn arm van haar af. Net als Jason en Daisy elkaar willen zoenen, komt de tweeling aangerend. Haaaaaai Jason! roepen ze tegelijk. Daisy en Jason kijken elkaar verstoord aan. Romantisch hier he? vraagt Marlies aan Jason. Ja, heel erg. zegt Jason. Ik heb het koud, hou me vast Jason! zegt Marloes. Nee, liever niet. zegt Jason. Nee, natuurlijk niet pleisterkop! Hij wil mij vasthouden! roept Marlies. Nee mij! Roept Marloes. Nee mij, nee mij, nee mij. De tweeling begint elkaar te slaan. Marloes haalt heel Marlies haar haren door de war en Marlies slaat steeds op de neus van Marloes. Dan beginnen ze te duwen. Ze staan nu tegen de rand van de Tower Bridge aan. Dan tilt Marlies, Marloes op en gooit haar in het water, maar Marloes trekt haar mee. Samer vallen ze in het water. Alle leerlingen horen de plons. Iedereen loopt naar Daisy en Jason toe. Wat is er gebeurt? vraagt Lotte. Daisy wijst naar het water. Iedereen schiet in de lach. De tweeling is nog steeds boos. En lopen nu ruzie te maken over wie, wie in het water gooide. Dan komt de lerares. Ze is geschrokken en roept dat de tweeling naar het trapje moet zwemmen. Dat horen ze niet. Ze zijn te druk met ruzie maken. Het is daar toch diep water? vraagt Tina zich af. Lotte knikt. Het is een wonder dat die twee kunnen zwemmen. zegt Alex lachend. De tweeling zwemt naar het trapje en loopt weer naar de brug. Mijn kleren! roept Marlies. Helemaal verpest! vult Marloes haar aan. Alle klassen barsten in lachen uit, alleen de leraren vinden het niet zo leuk. Ze lopen gelijk terug naar het hotel. Daar zal de tweeling mogen douchen. De hele groep loopt lachend naar het hotel.

Reageer (1)

  • Daystar

    Owneejjj:( Hun kleren... helemaal verpest!!!! :O Niceeeee story

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen