Foto bij I always love you

Jason geeft Daisy iets als teken van zijn liefde. In het verhaal noem in een prieel, als je niet weet wat ik bedoel: http://www.hobetu.nl/cms/FCKeditor/cstmFiles/wwwhobetunl//Prieel/appleton%20rt%20roof%20(WinCE).jpg

Alle leerlingen zitten op hun kamer. Ze hebben net in het restaurant gegeten. De tweeling was er niet. Zij waren aan het ruziën wie er als eerste mocht douchen. Bruce, Jason en Alex zitten tv te kijken. Lotte zit in bad en Tina en Daisy bellen hun ouders. Als dat gebeurt is, wil Bruce in de sauna. Kan niet! roept Daisy naar Bruce. Lotte zit in bad. Dan schiet ze maar op. zegt Bruce. Ik wil de sauna uit testen! Alex komt bij Daisy en Tina zitten. We mogen Londen vanavond in, ga je mee naar het café? vraagt Alex aan Tina. Ja, leuk. zegt Tina. Ze geeft Alex een zoen en gaat zich klaar maken om te vertrekken. Lotte komt de badkamer uit. Ze heeft haar badjas aan en een handdoek om haar hoofd gebonden. Bruce rent de badkamer in en gaat gelijk de sauna uit testen. Alex en Tina vertrekken. Lotte ploft op bed. Ze leest een Engels tijdschrift. Jason gaat naar Daisy toe, ga je mee een eindje wandelen? vraagt hij. Ja is goed. zegt Daisy. Ze trekken hun jas aan en lopen het hotel uit. Het is buiten al best koud. Er staan wat vijfde klassers bij de ingang van het hotel te roken. Daisy en Jason lopen naar het parkje toe. Het park is heel mooi verlicht, heeft een klein leuk vijvertje met eendjes. Er staat ook een prieel. Verlicht met kaarsjes. Jason en Daisy lopen naar het prieel. Ze gaan er in staan. Wat mooi hier. zegt Daisy. Prachig he? zegt Jason. Romantisch ook. zegt Daisy. Jason pakt Daisy haar handen. Daisy lacht. Lieve Daisy. begint Jason. Okal hebben we pas drie maanden een relatie. Ik weet nu al, ik zal altijd van je houden. Jij bent het mooiste wat me ooit is overkomen. Daisy glimlacht. Ze streelt Jason zijn wang. Jason gaat verder: Je bent het mooiste, het liefste, het grappigste en het gezelligste meisje dat ik ken. Ik hou zoveel van je, dat kan niemand kapot maken. Als teken van mijn liefde voor jou, heb ik iets voor je. Jason laat Daisy haar handen los en pakt een zwart, fluwelen doosje uit zijn broekzak. Hij doet het doosje open: Er zit een gouden ring in! Daisy heeft tranen in haar ogen. Jason doet de ring bij Daisy om. Ik ben blij dat hij past! zegt Jason. Daisy kust Jason. Wel heel lang. Ze omhelsd hem. Lieverd, ik hou ook heel erg veel van jou. zegt ze blij. Ze zoenen weer. Ik vind dit zo romantisch en lief van je. zegt Daisy stralend. Jason houdt haar stevig vast. Ik zal ook altijd van jou houden. zegt Daisy. Vind je de ring mooi? vraagt Jason. Hij is prachtig. zegt Daisy. Net zo prachtig als jij. Ze zoenen weer. Samen lopen ze weer terug naar het hotel. Jason draait voorzichtig de slaapkamer deur van slot. Want misschien slapen er al mensen. Ze doen de deur open. Het is nog licht in de kamer. Maar wat ze dan zien! Lotte en Bruce zoenen. Eh hum.... doet Jason. Bruce en Lotte kijken verschrikt op. Jason en Daisy beginnen te lachen. Bruce en Lotte schamen zich een beetje. Bruce staat op en trekt zijn vriend mee de badkamer in. Lotte loopt naar Daisy toe met een rood hoofd. Daisy lacht nog steeds. Laat de uitleg maar. zegt Daisy. Lotte ziet de ring van Daisy. Wow! hoe kom je daar aan? vraagt ze. Jason heeft hem gegeven. zegt Daisy verlegen. Daisy verteld haar verhaal aan Lotte.

Reageer (1)

  • Daystar

    Jaaaa romantiek in de lucht. Als de tweeling maar niet alles gaan verpesten!!!!:8

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen