We zijn onderweg naar de camping ergens in Limburg. Normaal ging ik alleen met mijn moeder naar de camping maar dit keer mocht mijn beste vriendin Nienke ook mee. We zijn al vriendinnen sinds groep 1. Maar zaten in de auto op weg naar de camping. Nienke en ik zaten mee tezingen met de liedjes die op de radio waren. Naar ongeveer een uur in de auto gezeten tehebben waren we aangekomen bij de camping. Mijn moeder ging naar de receptie om de sleutel van het huisje waar de komende 3 weken zouden blijven ophalen. Toen ze de sleutel had liep ze weer naar de auto en reed ze naar het huisje. Het huisje was niet ver van de receptie. Toen we bij het huisje waren had ik de eer om het huisje van het slot tehalen. Daarna liep ik naar binnen. Het rook er een beetje muf allesof er al heel lang niemand meer was geweest. Wat niet zo was want de hele camping zat helemaal vol en er zou vast voor ons ook mensen zijn geweest. Nienke en ik liepen meteen naar onze kamer. Het was niet zo grote kamer er zat alleen een kasten en een stapelbed in. Mijn moeder had een kamer met een 2 persoonsbed en een kast. Er bleef nog een kamer over die we gebruiken als rommelkamer of als Nienke en ik ruzie krijgen. Wat in ons hele vriendschap nog maar 1 keer is gebeurd. We pakte al onze tassen uit en kwamen er achter dat we koffie zijn vergeten. Wat voor mijn moeder echt een ramp is want ze is verslaaft aan koffie. Dus Nienke en ik liepen naar het winkeltje dat bij de camping was om koffie tehalen. Op de terug we zagen we heel veel meisjes naar het cafe rennen. We zagen niet waarom dus we liepen door. Toen we bij het huisje aankwamen gingen we een beetje lui voor de tv zitten. Na een tijdje vroeg mijn vroeg mijn moeder wat we wouden eten. Nienke en ik zeiden tegelijk PATAT. Dat vond mijn moeder een goed idee en moesten Nienke en ik naar het cafe op patat tehalen. Al die meisjes waren gelukkig al weg. Naar een tijdje was het patat klaar en liepen we weer naar het huisje. Zag ik dat in het huisje naast ons 4 jongens naar binnen liepen die nogal leken op de jongens van Mainstreet.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen