Foto bij The Big Ben

Vandaag gaat de klas naar de Big Ben.

De hele klas is in de toren van de Big Ben. De lerares verteld weer hele interessante dingen. Iedereen luistert aandachtig. Behalve de tweeling. Die zijn bezig met hun make-up. Let ook even op meiden. zegt de lerares streng. De tweeling stopt gauw hun make-up in hun tas en doen alsof ze aandachtig luisteren. De lerares praat verder en daarna mogen ze even door de Big Ben lopen. Hij heeft veel trappen. Maar als je bovenop staat, is het een prachtig uitzicht. De leerlingen mogen nu vrij rondlopen. Ze lopen de hele Big Ben door. Met de vele trappen. Iedereen is blij. Behalve Tina en Alex. Alex is verdrietig omdat Tina woest op hem is. Tina staart boos voor zich uit. Daisy en Lotte lopen naar haar toe. Waarom doet Alex mij dit aan? vraagt ze zich af. Alex heeft hier ook niet om gevraagt. zegt Daisy geruststellend. Marloes lag naast hem in bed! roept Tina boos. Marlies lag toch ook naast Jason in bed. Vind jij dat niet erg dan?vraagt Tina ongelovend. Nee, want ik weet dat Marlies dat heeft gedaan en niet Jason. zegt Daisy zeker. Maar Alex die heeft dat waarschijnlijk gedaan! zegt Tina boos. Waarom zou hij dat doen? Hij houdt van jou. zegt Lotte. Nee, hij houdt meer van de tweeling dan van mij. zegt Tina bijna huilend. Jij wil maar niet geloven dat Alex dat nooit zou doen! zegt Daisy streng. De tweeling komt weer aanlopen. Ze lachen heel hard en overdreven. Tina, Alex is verliefd op mij, dat zag je toch zelf! zegt Marloes lachend. En Jason is smoor op mij. zegt Marlies zeker. Tina wordt boos en wil de tweeling slaan. Maar Lotte en Daisy houden haar stevig aan haar armen vast. Jason en Alex houden niet van jullie. zegt Daisy. Jawel, dat zag je toch zelf. zegt Marlies. Jason sloeg en arm om mij heen. Tina rukt zich uit de armen van Lotte en Daisy. En slaat Marloes zo hard op haar neus en Marlies geeft ze een trap tegen haar scheenbeen. De tweeling gilt het uit van de pijn. Tina! zegt Lotte verbaasd. Jason en Bruce komen aanlopen. Ze zien de tweeling en lachen omdat ze verkronkelen van de pijn. Gaat lekker he?! zegt Bruce lachend. Dat is niet grappig. zegt Marlies boos. Tina wordt geroepen door de lerares. Ze gaat er boos naartoe. Wat is er gebeurt. vraagt Jason aan Daisy en Lotte. Tina heeft de tweeling een schop en een klap verkocht. zegt Lotte nog steeds niet gelovend. Het is wel grappig. zegt Jason. Tina is ook woedend op Alex. zegt Daisy. Omdat twinnetje in hun bed lag? vraagt Bruce. Ja, en Tina denkt dat er meer is tussen hun. zegt Lotte. Wat vervelend voor Alex. zegt Jason. Nogal, hij is er kapot van. zegt Daisy. De lerares roept dat ze Big Ben gaan verlaten. De leerlingen gaan weer in groepen lopen. Op naar het hotel. Met een boze Tina en een tweeling die pijn heeft.

Reageer (2)

  • Daystar

    Beetje saai maar goed van die trap!!! Haaaatjaka. Snel verrder

    1 decennium geleden
  • EvaOverdreva

    hehehe Go Tina! (duivel)

    hij is weer superr hoor
    snel verderr =D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen