Foto bij I Want You To Be With Me

IKkijk op naar Mattie die op mijn wangen zit te blazen, ik glimlach engeef een kus op zijn wang, meteen schatert hij van de plezier.
'Paige!! Kan je komen?' vraagt mijn oma. Ik knik en zet Mattie neer en loop naar mijn oma toe. IK kom de kamer binnen ens sluit de deur. 'Paige, ga misschien even zitten!!' beveelt ze me. IK doe wat ze zegt en ga zitten. 'Je weet toch dat je opa en ik het best voor je wil hé' glimlacht ze. Ow jee, waar gaat dit nu over. Ik knik. 'Nu we hebben iemand in het oog en we hadden het vroeger eral over besproken.' 'En dan?' vraag ik. 'IK vind dat Bill niet zo goed voor je is dan hij, die we gekozen hebbn' zegt men oma. IK kijk haar met open mond aan en schud mijn hoofd. 'Je hebt het is oma, Bill is heel goed voor me en geen enkele gast kan hem verslaan!!' roep ik boos. Men oma word kwaad. 'Dat is niet waar, hij is veel beter dan Bill en we willen dat je met hem trouwt over een paar dagen!!' 'Wat?!' gil ik hysterisch. 'IK wil niet met hem trouwen, ik wil Bill!!' gil ik. Voor ik het wist gaat alles heel snel en gaf mijn oma me een klap op mijn wang. Geschokt kijk ik haar aan. 'Jij gaat luisteren jongedame!!' Tranen wellen op en ik trek de deur met een harde riuk open. IK loop naar Bill toe en val in zijn armen. Bill kijkt me verbaast aan maar algauw doet hij me achter zijn rug als hij mijn oma hysterisch met een wandelstok op me afkomt, klaar om te slaan. 'IK geef je nog een kans, ga van BIll weg of anders zal je het bezuren.' roept ze. IK schud mijn hoofd en klam aan BIll vast. Men oma knipt in haar vingers en meteen verschijnen er 4 grote mannen achter haar. Oma doet teken en de jongens komen naar ons toe. Ze slaan ons met een stok op Bill en Bill zakt in en laat me los. IK sputter tegen en wil Bill beschermen maar het was te laat een jongen heeft me vast en trekt me van Bill vandaan. 'Laat me los' gil ik. Iedereen komt op ons afgerend en slaan de mannen weg maar ze zijn zo sterk als staal dat je met je handen beukt het pijn doet. IK word in een auto geduwd en de auto wordt opslot gedaan. De auto rijdt weg en Bill kon nog net zijn hand op de mijn leggen op het raam. Bij Bill zijn er ook al wat tranen en even staren we elkaar aan voordat ik hem niet meer zie. IK word gebracht naar een soort kamertje. De deur gaat open en oma stapt de kamer binnen. MIjn hart is uit elkaar gescheurd. IK kook zo van de woede dat ik haar wel wil slaan maar ze kijkt me met een dodelijk blik. 'Waag het nietof Bill zu het niet overleven bij die 4 mannen!!' grijnst ze. MIjn hand valt slap naast mijn lichaam en ik snik. 'Wat wil je nu van me?' snik ik. Oma schudt haar hoofd. 'Weet je het nog steeds niet, ik wil dat je trouwt met hem!' en daarmee loopt ze de kamer uit. HUilend val ik neer op een matras en barst in snikken uit.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen