Foto bij I Missed You So Much!!

Daar staat Jason, mijn aller beste vriend van toen ik nog op school zat. We zijn uit elkaar gegaan door mijn roem en hij omdat hij het wilde maken als Scene model. Maar we zijn vrienden geweest totdat we het te druk zijn geworden voor elkaar en hadden we het contact verbroken. Maar na jaren zie ik hem weer terug in een zwarte pak wachtend op zijn bruid ik. Verward staart Jason me aan daarna wend hij naar zijn vader. 'Dit is niet afgesproken!!' sist Jason in zijn vader's oor. Zijn vder negeert hem. Zo te zien wou hij dit ook niet. Als ik aan het altaar sta kijk ik hem aan van doe-me-dit-niet-aan- blik en een smekende blik erachter. Jason wilt ook iets zeggen maar zijn vader sist wat in zijn oor waardoor hij zijn mond weer houdt. De priester begint zijn preek. 'U, mr Jason Coolvaart, neemt U Paige Wafllecard ( weet haar achternaam nimmer dus een nieuwe)tot u echtgenote.?' Even twijflet Jason en dan zegt hij vast besloten. 'Neen!!' en met die woorden trekt hij mij mee naar de deur en lopenn we naar zijn auto die voor de kerk staat geparkeerd. IK stap in en Jason steekt de sleutels in de auto en rijd weg met een hele menigte achter ons aangestormd, zijn vader, moeder, mijnoma en opa en noem maar op andere mensen. Jason rijdt met volle vaart door de straten heen en kijk naar achter of ze ons nog volgen. 'Waarom doe je dit?!' vraag ik. 'IK wil niet je trouwen, ik wil je alleen als vriend en dat is genoeg voor me!! IK dacht dat ik ging trouwen met mijn vriendin Layla, maar zo te zien is alles voorgelogen.' zegt hij en drift door de bochten heen. 'Waar is je vriendje?' vraagt hij dan. 'Euhm.. ik daar denk ik in die hotel!' zeg ik snel en zo snel als Jason kan racet hij door de straten naar het hotel. HIj parkeert eerst de auto zo zodat ze niet weten dat we hier zitten. We lopen de lounge binnen en ik vraag aan de balie welke nummer. De mevrouw kijkt me eerst raar aan en zegt toch het nummer. IK loop de trap op en ga naar het gezegde nummer. Met hevige snelle en harde kloppen klop ik op zijn deur. Er bromt iemand aan de andere kant van de kamer maar zodra de deur open is kijkt Bill me verbaasd aan maar veel tijd had hij me niet want meteen druk ik mijn lippen op te zijne en knuffel hem stevig. 'Bill, ik heb je zo gemist!! IK wil je zo graag!!' Jason staat er maar bij en kijkt ons vertederd aan. 'Ooh, schat ik heb je zo gemist!! IK dacht dat ik je kwijt was!!' snikt BIll van blijheid. Bill gaat tegen de muur zitten en ik leg mijn hoofd op zijn schouder daar zaten we eventjes van elkaar te genieten....

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen