Ralfstory:
Het blijft door mn hoofd spoken wat Rick zei. ‘Homo!’ Ik kan het niet geloven. Mn eigen broer, die mij uitscheld voor homo. Ik ben net verdomme voor duizenden kijkers uit de kast gekomen en dan gaat Rick me uitschelden! ‘Rick doe normaal!’ hoor ik mn moeder zeggen. ‘Dat zeg je toch niet tegen je eigen broer!? Hij heeft het net aan half Nederland verteld en je gaat hem gelijk uitschelden, doe normaal joh!’ ‘Ben jij wel helemaal lekker joh!?’ roept Kaylee erachter aan. ‘Gaat het Ralf?’ vraagt Nino lief tussen al het geschreeuw van mn moeder, Kaylee en Rick door. ‘Jaa, het gaat wel. Kan het gewoon niet geloven dat Rick zoiets tegen me zegt.. En dan als scheldwoord. Weetje, het maakt me niet uit dat ik homo ben. Daardoor heb ik jou’ zeg ik en ik kijk naar Nino. Hij glimlacht en geeft me een zoen. ‘Ik houd van je’ zegt hij. ‘Ik houd ook van jou’ zeg ik en hij geeft me een knuffel. ‘Ralf..’ zegt Rick voorzichtig. ‘Ja?’ ‘Sorry okee. Ik eh had dat niet mogen zeggen…’ Ik zie dat Rick zich schaamt. ‘Is okee, geeft niet man’ zeg ik.

Rickstory:
Hoe kon ik nou zo stom zijn om het uit te schelden voor homo!? Sowieso, waarom moest ik hem uitschelden? Ik blijf het stom van mezelf vinden. Dit had ik echt nooit mogen zeggen. Ik heb nu echt al 10 keer sorry gezegd ofzo. Alsof dat helpt. Ralf is er allang over heen, waarom ik dan niet? Kaylee is volgens mij nog steeds boos op me… ‘RICK!’ hoor ik ineens keihard naast me. Het is Kaylee. Ik schrik wakker uit mn gedachten. ‘W-wat!?’ ‘Hahaha waar dacht je aan?’ zegt ze en ze ligt half met haar handen op mijn schouder. ‘Uh nergens aan’ antwoord ik snel. ‘Ja echt wel haha. We riepen je echt 4 keer en je hoorde het niet haha.’ ‘Oh’ zeg ik en ik voel dat ik bloos. ‘Dus, waar dacht je aan?’ ‘Nog steeds aan dat ik Ralf homo noemde okee!?’ zeg ik een beetje geïrriteerd. Maar dat komt meer omdat ik me schaam dat ik daar nog steeds aan denk. ‘Het geeft echt niet man, je hebt al 10 keer sorry gezegd het is wel goed hoor haha.’ Hoor ik Ralf zeggen. ‘Weet ik, maar toch…’ zeg ik zachtjes. ‘Als je het maar niet nog een keer zegt’ zegt Ralf weer. Ik draai me om en ik zie Ralf dicht bij Nino zitten. ‘Sorry okee?’ zeg ik weer. ‘Jaaa het is nu wel goed hoor! Haha’ zegt Ralf lachend. Ook Nino en Kaylee moeten lachen. ‘Okee dan’ zeg ik alleen maar.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen